امروز شنبه چالش ۳۰ روزه ام روز ۷ ام حدود ۶ ساعت وقت برای یادگیری زبان گذاشتم
شمام بگید انرژی بگیریم![]()
![]()
امروز شنبه چالش ۳۰ روزه ام روز ۷ ام حدود ۶ ساعت وقت برای یادگیری زبان گذاشتم
شمام بگید انرژی بگیریم![]()
![]()
من قبل این قطعی ها روزی تا ۱۰ ساعت وقت میذاشتم. الان یه مقدار کمتر شده.
موفق باشید.
به به چه عالی![]()
من در قید ساعت نیستم ولی هر روز حدود یکساعت با سریال modern family
شدویینگ کار میکنم . یک یا دو درس از کتاب grammar in use
رو میخونم . چندتا منبع هم داخل زبان شناس هستن که هر روز بهشون گوش میدم.
واای اره میدونم….بزور الانا می خونم قبلا خیلی انگیزه بیشتر بود ![]()
درست میشه بالاخره
مرسی![]()
![]()
![]()
شمام خیلی خوب دارید پیش میرید![]()
![]()
![]()
![]()
من همه چی رو حساب می کنم![]()
![]()
من اصلا صبور نیستم یکم دیگه طول بکشه دیوونه میشم از بی اینترنتی ![]()
![]()
نه من خیلی تنبلم متاسفانه
الانم میترسم اینترنت وصل بشه دوباره تنبلی من شروع بشه ![]()
البته ناگفته نماند کلاس ایلتس ثبت نام کردم، از پس فردا اونم شروع میشه و امیدوارم دیگه تنبلی نکنم ![]()
پس اینترنت نبودن به نفع بوده براتون ![]()
من که دارم دیوونه میشم![]()
کلاس قطعا انگیزتون رو بالاتر می بره![]()
من خودمم معتادم … الانم چندروزه بدن درد دارم ![]()
![]()
۴ ماه دیگه همین موقع وصله
داری شوخی می کنی![]()
عزیزم میشه بگی چ طور شدویینگ کار میکنی
اول سریال رو میبینی یه دور بعد جمله ب جمله پاز میکنی؟؟
والا این سری فک نکنم زود وصل شه
اونوقت من نیم ساعت زبان میخونم بعدش ناامیدم چرا خوب یاد نمیگیرم
یا سطحم بالا نمیره
سلام عزیزم. من اول یکبار اون اپیزود رو بدون زیر نویس نگاه میکنم و خودم سعی میکنم متوجه بشم چی میگن.
بعد با زیر نویس حدود دو سه دقیقه رو نگاه میکنم ، هر کلمه یا اصلاح رو که نمیدونم، معنیشو پیدا میکنم و مینویسم. بعد همون قسمت رو شدویینگ میکنم (همزمان با بازیگر ها، با لحن خودشون جمله رو تکرار میکنم)
البته یکم سخته، بعضی جاها خیلی تند صحبت میکنن، یا گاهی ممکنه حس کنید زبونتون نمیچرخه که کلمات رو بگین. نباید نا امید بشین و سخت بگیرین. کم کم با تمرین درست میشه![]()
باریک الله آفرین موفق باشید از تجربیاتتون از روش های یادگیری و کتاب های ک میخونید بگید ماهم استفاده کنیم
راست مگی
ممنونم ک تجربتون رو گفتید
بله قطعا زمانبر ولی نتیجه میده
امیدوارم که نتیجه بده![]()