روز ۸ از ۳۰ چند ساعت زبان خوندید🥰

امروز روز ۸ از ۳۰ چالش

۴ ساعت زبان خوندم

:face_exhaling::expressionless_face:و کلی سریال و فیلم :neutral_face:

شما؟

2 پسندیده

همچنان منتظر اینترنت:dotted_line_face:

1 پسندیده

فعلا تلاش برای نگه داشتن زنجیره ام :pinched_fingers::joy:

انگیزه مهمه ولی شروع کم کم مهم تره

3 پسندیده

ارههههه :sweat_smile::rofl::rofl::rofl::joy::joy:

1 پسندیده

امروز ۴ و نیم ساعت فردا باید بیشتر بخونم عقب افتادم یکم:(

2 پسندیده

ایشالله فردا بیشتر می خونی :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

فردا بیا بگو چقدر خوندی

بقیه انرژی بگیرن:smiling_face_with_three_hearts::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

1 پسندیده

29/10/1404

7و نیم ساعت امیدوارم فرداهم بتونم همین اندازه درس بخونم:smiling_face_with_tear::joy:

هم درسا و گرامرارو مرور کردم

هم کلی تمرین گرامر و وورک شیت حل کردم

هم کتاب لیسنینگ و ریدینگمو پیش بردم

هم پادکست و موزیک گوش دادم و شدویینگ کردم

خلاصه روز مفیدی بود راضی ام از خودم:pinched_fingers:

3 پسندیده

ااااااوووووووووو خیلییییی مفید خوندی افزرررررررررین:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::smiling_face::smiling_face::smiling_face::partying_face:

برای من ۷۰ درصد بزور مفید بود:sweat_smile::rofl:

2 پسندیده

بیشتر لم دادم و حال کردم :sweat_smile::rofl:

1 پسندیده

۶ ساعت خوندم :partying_face::smiling_face::hugs:

2 پسندیده

وای نه:sob::joy: شبا ارامش ندارمممم کابوس اینو میبینم نتا وصل شده جلسه اول ترم جدیدم از مطالب قبلی کوییز بگیره استادم بعد یه جارو بلد نباشمممممم،دارم شخم میزنم کتابامو

1 پسندیده

ایشالله فردا رکوردت به سوی ۸ ساعت:smiling_face_with_sunglasses:

1 پسندیده

بخاطر همینه خودم می خونم از بس از امتحان و معلم و استاد و… می ترسم:sweat_smile::joy::rofl:

1 پسندیده

یه وقت دعا نکنی اینترنت وصل نشه دارم داغون میشم:sweat_smile::neutral_face:

1 پسندیده

یه دلم میگه کاش وصل شه یه دلم میگه وصل نشه:sob::joy:

2 پسندیده

ایشالله خدا به اون دلت که میگه وصل نشه گوش نده:sob::sob::sob::sob::sob::sob::smiling_face_with_tear:

1 پسندیده

واو دوست دارم نتیجه کارتو ببینم حس میکنم انگیزه میده بهم، حقیقتا تعامل خیلی خوبه.

1 پسندیده

واقعا اینکه حواسمون باشه چقدر زبان خوندیم خیلی مهمه؟ یا اون یادگیری مهمتره؟ مثلا میخوام بدونم شما تو برنامتون مینویسید امروز ۴ ساعت زبان بعد میشینین فیلم و سریال و زیا میخونین؟ یا چی؟:sob:

من خودم فقط میخونم صرفا تاحالا تایم نگرفتم

1 پسندیده

خب بحس ثبت چند ساعت زمان نمیدونم ولی وقتی با تایمر زمان میگیری <<چه تایمر گوشی باشه یا ساعت>> و تایمر مثلا روی ۱ ساعت قرار میدی و تایمر میزاری کنار و زبان میخوانی غرق توی زبان خواندن میشی و تمرکز میکنی خب تجربه شیرینیه مخصوصا برای من که عادت کردم.

1 پسندیده

تاحالا این روش رو امتحان نکردم، ولی میدونم شروع کنم به خوندن غرق میشم و نمیفهمم گذر زمان رو ، ولی بازم اینکارو انجام بدم؟

1 پسندیده