امروز روز ۸ از ۳۰ چالش
۴ ساعت زبان خوندم
![]()
و کلی سریال و فیلم ![]()
شما؟
امروز روز ۸ از ۳۰ چالش
۴ ساعت زبان خوندم
![]()
و کلی سریال و فیلم ![]()
شما؟
همچنان منتظر اینترنت![]()
فعلا تلاش برای نگه داشتن زنجیره ام ![]()
![]()
انگیزه مهمه ولی شروع کم کم مهم تره
ارههههه ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
امروز ۴ و نیم ساعت فردا باید بیشتر بخونم عقب افتادم یکم:(
ایشالله فردا بیشتر می خونی ![]()
![]()
![]()
![]()
فردا بیا بگو چقدر خوندی
بقیه انرژی بگیرن![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
29/10/1404
7و نیم ساعت امیدوارم فرداهم بتونم همین اندازه درس بخونم![]()
![]()
هم درسا و گرامرارو مرور کردم
هم کلی تمرین گرامر و وورک شیت حل کردم
هم کتاب لیسنینگ و ریدینگمو پیش بردم
هم پادکست و موزیک گوش دادم و شدویینگ کردم
خلاصه روز مفیدی بود راضی ام از خودم![]()
ااااااوووووووووو خیلییییی مفید خوندی افزرررررررررین![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
برای من ۷۰ درصد بزور مفید بود![]()
![]()
بیشتر لم دادم و حال کردم ![]()
![]()
۶ ساعت خوندم ![]()
![]()
![]()
وای نه![]()
شبا ارامش ندارمممم کابوس اینو میبینم نتا وصل شده جلسه اول ترم جدیدم از مطالب قبلی کوییز بگیره استادم بعد یه جارو بلد نباشمممممم،دارم شخم میزنم کتابامو
ایشالله فردا رکوردت به سوی ۸ ساعت![]()
بخاطر همینه خودم می خونم از بس از امتحان و معلم و استاد و… می ترسم![]()
![]()
![]()
یه وقت دعا نکنی اینترنت وصل نشه دارم داغون میشم![]()
![]()
یه دلم میگه کاش وصل شه یه دلم میگه وصل نشه![]()
![]()
ایشالله خدا به اون دلت که میگه وصل نشه گوش نده![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
واو دوست دارم نتیجه کارتو ببینم حس میکنم انگیزه میده بهم، حقیقتا تعامل خیلی خوبه.
واقعا اینکه حواسمون باشه چقدر زبان خوندیم خیلی مهمه؟ یا اون یادگیری مهمتره؟ مثلا میخوام بدونم شما تو برنامتون مینویسید امروز ۴ ساعت زبان بعد میشینین فیلم و سریال و زیا میخونین؟ یا چی؟![]()
من خودم فقط میخونم صرفا تاحالا تایم نگرفتم
خب بحس ثبت چند ساعت زمان نمیدونم ولی وقتی با تایمر زمان میگیری <<چه تایمر گوشی باشه یا ساعت>> و تایمر مثلا روی ۱ ساعت قرار میدی و تایمر میزاری کنار و زبان میخوانی غرق توی زبان خواندن میشی و تمرکز میکنی خب تجربه شیرینیه مخصوصا برای من که عادت کردم.
تاحالا این روش رو امتحان نکردم، ولی میدونم شروع کنم به خوندن غرق میشم و نمیفهمم گذر زمان رو ، ولی بازم اینکارو انجام بدم؟