چیکار دارید می کنید؟😁

من از صبح بلند شدم دارم زبان می خونم

تا رکورد زبان خوندنمو بزنم:grin::grin::grin::grin::grin::grin::melting_face::melting_face::melting_face:

:joy:واو والا منم اومدم چون یادگیری بهتری داشته باشم

:joy:توام زودبیدار شدی زبان بخونی ؟

من که باید رکوردمو بزنم:saluting_face::saluting_face::saluting_face::saluting_face::saluting_face::saluting_face::saluting_face::saluting_face:

1 پسندیده

:joy::melting_face:دلیلش مهم نیست ولی یه علاقه خاصی حس میکنم که وجودمو پر میکنه میگه زبان ، :grin::pinched_fingers:زبان بخوان خیلی حال میده

:grin::grin::grin:ههههههه باشه

1 پسندیده

چ دوره هایی میخونی

1 پسندیده