بهار ۱۴۰۵! ‌‌<<چالش شدت>>

به نام خدا. ۱۲ خرداد ۱۴۰۵

بچه ها سلام:woman_raising_hand:t2: خوب بخوابی:kissing_face:

8 پسندیده

۱۲ خرداد:sparkles:

7 پسندیده

سلام به همه تنبل نشدما امروز مهمون داشتیم و فقط از زبانشناس که نمی خونم به برنامه اصلیم هم خدا رو شکر رسیدم

9 پسندیده

8 پسندیده

13 خرداد 1405

7 پسندیده

به نام خدا. ۱۳ خرداد ۱۴۰۵

بچه ها جونم چطورید ؟ من خوبم خدا رو شکر:orangutan::heart_eyes:

8 پسندیده

بچه ها الان که فکر میکنم اصلا خوب نیستم:neutral_face::joy:

دندونم داره از بی حسی در میاد و هم چشمم درد میکنه هم پیشونیم‌ هم دندون:neutral_face:

ولی حال روحیم خوبه الان مهربونم:grin::grin: چون استرس دندونپزشکی دیگه ندارم :neutral_face::woman_running:t2::woman_running:t2::woman_running:t2::woman_running:t2::woman_running:t2::woman_running:t2:

3 پسندیده

درود :waving_hand:

انشاالله زودتر خوب بشه

یکی از بدترین دردهاست i feel you

2 پسندیده

تشکر آقا ماهان زنده باشید.

1 پسندیده

سلام دوستان

شبتون خوش…

امتیاز امروز من ۵۲ شد و چون راضی نبودم اسکرین شات نگرفتم:woman_facepalming:t3:ایشالا از فردا جبران کنم…

5 پسندیده

هااای

1405/03/13​:white_check_mark:

بالاخره بعد چند روز امروز بیشتر فرصت داشتم زبان بخونم. خوشحااالم

9 پسندیده

8 پسندیده

8 پسندیده

14 خرداد 1405

8 پسندیده

به نام خدا . ۱۴ خرداد۱۴۰۵

بچه ها سلام . منم یک ماهه شدم:woman_raising_hand:t2:۱۱ ماه دیگه میشم یکساله:grin:

10 پسندیده

به بههه مبارکههه:heart_eyes::heart_eyes::sparkles::sparkles::balloon::balloon::balloon:

2 پسندیده

عزیزی که فاطمه جان:bouquet::smiling_face:

1 پسندیده

به به افرین عزیزدلم ایشالا یازده ماه دیگه یکسالگیت:heart_hands:

2 پسندیده

قوبون‌ شما:kissing_face:

2 پسندیده

سلام شبتون خوش دوستان:blush:

۱۴ خرداد ۱۴٠۵

9 پسندیده