به نام خدا. ۱۲ خرداد ۱۴۰۵
بچه ها سلام
خوب بخوابی![]()
سلام به همه تنبل نشدما امروز مهمون داشتیم و فقط از زبانشناس که نمی خونم به برنامه اصلیم هم خدا رو شکر رسیدم
بچه ها الان که فکر میکنم اصلا خوب نیستم![]()
![]()
دندونم داره از بی حسی در میاد و هم چشمم درد میکنه هم پیشونیم هم دندون![]()
ولی حال روحیم خوبه الان مهربونم![]()
چون استرس دندونپزشکی دیگه ندارم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
درود ![]()
انشاالله زودتر خوب بشه
یکی از بدترین دردهاست i feel you
تشکر آقا ماهان زنده باشید.
سلام دوستان
شبتون خوش…
امتیاز امروز من ۵۲ شد و چون راضی نبودم اسکرین شات نگرفتم
ایشالا از فردا جبران کنم…
به بههه مبارکههه![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
عزیزی که فاطمه جان![]()
![]()
به به افرین عزیزدلم ایشالا یازده ماه دیگه یکسالگیت![]()
قوبون شما![]()