هر وقت مدال ولنتاین رو گرفتید بیاید بگید![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
یه سری دوستان انقد حجم مطالعشون بالاس، همون روز اول مدال رو میگیرن.
1 پسندیده
آره مخصوصا تو مرحله ی استاد بزرگان اونا تو ساعت اول میگیرن![]()
1 پسندیده
من باز تونستم چندبار اول شم توش. به شانسه که گروه چطوری باشه.
1 پسندیده