سلام به همگی
دوستانی که مایل هستن عضو گروه زبان بشن برای تعامل و یادگیری عضو بشن
اینجا اعلام کنن عضوشون کنیم.
سلام به همگی
دوستانی که مایل هستن عضو گروه زبان بشن برای تعامل و یادگیری عضو بشن
اینجا اعلام کنن عضوشون کنیم.
سلام اگه میشه من رو اد کنید ممنون میشم
سلام
من پایه ام برای بهترکردن زبانم به خصوص تمرین صحبت کردن
سلام و عرض ادب خدمت شما
ممنون از برنامه خوبتون لطفا من رو هم اد کنید
سلام منم مایل هستم
سلام. لطفا منو اد کنید
سلام من رو هم لطفا اد کنید
منم اگر میشه ادد کنید
درود، لطفن منو هم ادد کنید… ![]()
![]()
«zabanshenas | زبانشناس»
The level doesn’t matter , only learning is important
شناسه:
شناسه:
گروه بله
لینک گذاشتم
سلام و ادب
من اگر در فضای زبانشناس امکانش باشه میتونم شرکت کنم.
ممنون میشم منم اد کنید
سلام. میشه لطفا منو اد کنید؟
«zabanshenas | زبانشناس»
The level doesn’t matter , only learning is important
شناسه: