گروه تعاملی زبان انگلیسی اپ ایرانی

سلام به همگی

دوستانی که مایل هستن عضو گروه زبان بشن برای تعامل و یادگیری عضو بشن

اینجا اعلام کنن عضوشون کنیم.

2 پسندیده

سلام اگه میشه من رو اد کنید ممنون میشم

سلام

من پایه ام برای بهترکردن زبانم به خصوص تمرین صحبت کردن

سلام و عرض ادب خدمت شما

ممنون از برنامه خوبتون لطفا من رو هم اد کنید

سلام منم مایل هستم

1 پسندیده

سلام. لطفا منو اد کنید

سلام من رو هم لطفا اد کنید

1 پسندیده

منم اگر میشه ادد کنید

درود، لطفن منو هم ادد کنید… :folded_hands::sparkles:

«zabanshenas | زبانشناس»

The level doesn’t matter , only learning is important

:id_button: شناسه:

https://ble.ir/Englishz0

1 پسندیده

https://ble.ir/Englishz0

برنامه بله

:id_button: شناسه:

https://ble.ir/Englishz0

برنامه بله

:id_button: شناسه:

https://ble.ir/Englishz0

1 پسندیده

:id_button: شناسه:

https://ble.ir/Englishz0

https://ble.ir/Englishz0

گروه بله

لینک گذاشتم

1 پسندیده

سلام و ادب

من اگر در فضای زبان‌شناس امکانش باشه میتونم شرکت کنم.

ممنون میشم منم اد کنید

سلام. میشه لطفا منو اد کنید؟

«zabanshenas | زبانشناس»

The level doesn’t matter , only learning is important

:id_button: شناسه:

https://ble.ir/Englishz0