سلام وقت بخیر ، من چطور میتونم با دوستانم پیام بدم ؟
سلام دوست عزیز
برای ارتباط با کاربران دیگه باید هم شما هم شخص مقابل اشتراک داشته باشه، بعد از اون وارد لیست مخاطبینتون در اپ میشید و داخل پروفایل کاربری که میخواهید بهش پیام بدید میشید و گزینه ارسال پیام رو میزنید.
سلام ، بله درسته دوست متقابل هم هستیم و هم دیگر فالو داریم اما راهی برا ارتباط برقرار کردن باهاش نیست و مدام مدام بهم ارور میده
لطفا پیگیر باشید