توصیه شما برای کسی که زبانش در سطح a1تاa2 است و چن وقت است شروع کردم به خوندن خودآموز از طریق زبانشناس معمولا ساعت مطالعم ۴۵دقیقه تا یک ساعته چطور میتونم کیفیت خوندم رو بالا ببرم که بهترین بازدهی رو بگیرم
سلام دوست عزیز
میتونید با توجه به سطحتون از منابعی که داخل لینک زیر گفته شده استفاده کنید. نحوهی مطالعه منابع هم داخل لینک توضیح داده شده.
2 پسندیده
تشکر
1 پسندیده