ترجمه پادکست ها

چرا بعضی از پادکست ها ترجمه نداره؟

سلام دوست خوبم ترجمه برای دردس اصلی و سطوح پایین انجام میشه پادکست ها برای سطوح متوسط و بالاتر هستند که در لین سطح نباید از ترجمه استفاده بشه

خب اون نباید به عهده خود زبان آموز باشه؟! یعنی اون چیزایی رو که شک داره بتونه با اطمینان برطرف کنه بعد ترجمه ها رو اسکیپ کنه؟

دیکشنری های انگلیسی برای همین که ترجمه‌هارو چک کنین