Thank you for your support and encouragement.![]()
![]()
وقتی از گوگل ترنسلیت ترجمه می خوای ![]()
کجا رو میگی
اگر اون عکسی که از معنی
Call in sick
گذاشته بودم مال همین دیکشنری زبانشناس بود
و اگر جایی خودم اشتباه گفتم ، لطفاً درستش رو بگید ممنون میشم
نه می دونم از زبانشناس عکس فرستادی منظورم این بود که گوگل ترنسلیت هم کلمه به کلمه معنی می کنه اما این ترجمه احتمالا باگ برنامه است
دیکشنری زبانشناس برای عبارات دو سه کلمه ای و اصطلاحات از اینجور معانی ها زیاد داره
ولی برای ترجمه از چت جی پی تی استفاده کن خیلی عالیه
سلام خدمت رفیق های زبانشناسی خودم
تمرین مکالمه امروزم. ۱۲ خرداد ۱۴۰۵
بچه ها این مکالمه ام اینطوری نبود که جملات رو روی کاغذ بنویسم و بخوام از روش بخونم بلکه آموخته های این چند روزم رو سعی کردم همزمان به یاد بیارم. . هر چند کلی تپق داره ولی بیگ لایک به خودم![]()
بچه ها من یچیزی بگم؛ به عنوان ویرایش:
اگه بخوام صبر کنم تا یک ویس بدون غلط بفرستم هیچوقت این اتفاق نمی افته چون من همیشه بالاخره یکجایی اشکال دارم . گفتم یه شفاف سازی کنم شاید تو ذهنتون سوال بشه چرا سعی نکردم یه ویس بدون غلط بفرستم..راستش سعی کردم ولی نهایت تلاشم همینه دیگه.
چکا کنم.
الان اشکالاتم رو متوجه شدم و برطرف کردم
