<<<<<<<آهنگی که دوست داری

هوش مصنوعی هستش؟

1 پسندیده

فکر کنم بله .

1 پسندیده

کسی اینجا هنگ درام دوست نداره؟:sparkles::pinched_fingers:

اگه دارید هنگ درام بفرستید منم تگ کنین زیرش:melting_face::heart_hands:

7 پسندیده

خودت داری ساز میزنی؟سومی رو منظورمه .

نه بابااا:grin:

ولی ایشالا در اینده خودمم میزنم

2 پسندیده

مرسی آهنگت خیلی قشنگه

1 پسندیده

سلام

این سازو برام زدو چند روز بعدش برای همیشه خدافظی کرد و رفت =)

@fatemeh11251

2 پسندیده

ایواییی خیلی معذرت میخوام اگه شمارو یاد خاطره غمگینی انداختم:pensive_face::face_holding_back_tears::broken_heart:

بد متوجه شدین یا فک کنم بد نوشتم دوست عزیز :sweat_smile::grin: از زندگی من گذاشت رفت، حالشون خیلیم خوبه، هر روز حواسم بش هست =)

1 پسندیده

اهااا ترسیییدم:smiling_face_with_tear: هی گفتم خدایا چی بگم الان یعنی فوت شده یا از زندگیتون رفته:grimacing:

خب خداروشکر که حالشون خوبه

حال شمام امیدوارم خوب باشه همیشه

ایشالا عزیزم

:heart_hands:t3::heart_hands:t3:

2 پسندیده

میراکل مو به مو تعریف کن:grin::grin: کی هست:grin::joy::joy:

باید شفاف سازی کنی:neutral_face::neutral_face:نمیدونی ما اینجا همگی طرفدار داستان‌های عشق و عاشقیم؟

:grin::grin::joy_cat::rofl::rofl:

2 پسندیده

The Interstellar Experience

Cold, sweater (iday rework)

اینم گیمرای لجند میدونن برا کدوم بازیه :))

3 پسندیده

چقدررررر همشونو دوست داشتممم

1 پسندیده

خوشحالم دوست داشتین:folded_hands:t2:

1 پسندیده

والا :joy::joy:

1 پسندیده

عید غدیر مبارک:woman_raising_hand:t2: :cherry_blossom:دخترا بریم مولودیه‌ کل بکشیم:grin::grin::victory_hand::victory_hand::victory_hand:

3 پسندیده

جواب نداد ،،،،کسی که افلاینه‌ رو میشه آنلاین کرد ، ولی کسی که خودشو زده به آفلاینی نمیشه آنلاین کرد:smirking_face: کوثر جون

:joy::joy::rofl::rofl:

1 پسندیده

نمیبینه ما کنجکاویم :grin:

1 پسندیده

:man_dancing::man_dancing::man_dancing::man_dancing:قر کمر

1 پسندیده