چالش جیغ‌جیغ انگلیسی💃

سلام سلاممممممم :woman_cartwheeling:t3:

حال و احوال چطورههه؟! :heart_eyes:

با همفکری بچه‌های تالار تصمیم گرفتیم یه چالش کتاب‌خونی انگلیسی راه بندازیم؛ ولی از اون مدل‌های ساده و خوشمزه که فقط می‌خونی و حال می‌کنی :grinning_face_with_smiling_eyes:

ما یه کتاب انگلیسی انتخاب می‌کنیم (ترجیحاً از کتاب‌هایی که توی زبانشناس هم هست) و روزهای زوج یه قسمت کوچیک :pinching_hand:ازش رو تمرین می‌کنیم.:smiling_face_with_tear:

بعدش فقط کافیه همون متن رو بخونی و ویس ریدینگ هرچند دقیقه ای که میتونی بفرستی. همین!:melting_face:

نه امتحان داریم، نه سخت‌گیری، نه استرس.:head_shaking_horizontally:

فقط کتاب :nerd_face:+ صدای قشنگ شما:face_holding_back_tears:+ یه کم تمرین انگلیسی :sparkles:

پس آماده باشید که

بخونیم، ویس بدیم، سوتی بدیم، بخندیم و پیشرفت کنیم :grinning_face_with_smiling_eyes::microphone::books::flexed_biceps::nail_polish:t2::woman_in_lotus_position::person_lifting_weights:

:orange_circle:کتاب اول:

کارگاه لنی ساموئل :backhand_index_pointing_left: سطح A2

قسمت اول_ چهارشنبه:white_check_mark:

قسمت دوم_شنبه:white_check_mark:

قسمت سوم_دوشنبه

18 پسندیده

خب دوستان هرکس برای کتاب اول نظرشون بگه و کتاب پیشنهاد بده در آخر رای گیری میکنیم و هر کدوم رای بیشتر آورد با اون شروع میکنیم :smiling_face_with_three_hearts:

@tayebe212

@berivan333

@111204

6 پسندیده

من کتاب کارگاه لنی ساموئل رو پیشنهاد میدم چون سطحش A2 هست و آسون میشه خوند:slightly_smiling_face:

5 پسندیده

به به عجب چالشی:teacher:t3:

هر کتابی انتخاب کردید، منم هستم.:clap:t3::person_running:t3::person_cartwheeling:t3::person_in_bed:t3:

7 پسندیده

خوش اومدین خوش اومدین :joy::star_struck::tada::sparkles:

3 پسندیده

ایول منم هستم

4 پسندیده

خوش اومدی عزیزم:heart_eyes::woman_dancing::two_hearts: خیلی خوشحالم توام هستی آخرش ما صدای شمارو میشنویم:face_holding_back_tears::heart:

کدوم کتاب رو پیشنهاد میکنی ؟!:smiling_face_with_tear:

4 پسندیده

من این کتاب رو نخوندم ولی بنظر جالب میاد

خب خوشحالم با سطح A2 انتخاب کردید دیگ واقعا باید اعتماد بنفس این رو داشته باشم این کتاب رو وویس بگیرم و اینجا بزارم :roll_eyes: امیدوارم !

7 پسندیده

خب انگار کسی پیشنهاد دیگه ای نداره :sweat_smile: پس با همین شروع میکنیم ولی برای کتابای بعدی منتظر پیشنهاداتتون هستم:face_with_raised_eyebrow:

منم به شخصه خسته شدم از اینکه ویس گرفتن برام انقدر چالش شده :expressionless_face:

5 پسندیده

منم کارهای گروهی رو دوست دارم . پس شرکت میکنم:heart_eyes:

4 پسندیده

6 پسندیده

خوش اومدی دختر پرانرژی تالار:star_struck::growing_heart:

3 پسندیده

منم همین فکر رو میکنم

البته برای هر کتاب این موضوع فرق میکنه مثلا بعضی کتابا هر قسمتشون ۲ دقیقه هس؛ میتونیم برای این کتاب یکروز درمیان بزاریم یا هر قسمت رو نصف کنیم

یا هم میتونیم برای هر قسمت این کتاب ۳ یا ۲ روز وقت تعریف کنیم

1 پسندیده

منم هستم:smiley:

4 پسندیده

عزیزمی:anatomical_heart:

2 پسندیده

عزیزم خوش اومدی:star_struck::grin::growing_heart:

1 پسندیده

سلام منم هستم:smiling_face_with_three_hearts:

4 پسندیده

سلام ساناز خانوم عزیز:smiling_face_with_three_hearts:

خوش اومدین :heart_eyes::sparkling_heart:

1 پسندیده

سلام سلام

کار گروهی و چالش باحالیه

سعی میکنم همراه باشم

5 پسندیده

بچه ها ی سوال الان قسمت اول ۶ دقیقه هستش یعنی الان هممون ۶ دقیقه رو بخونیم؟

یا مثلا تقسیم میکنیم بین خودمون؟ احساس میکنم ۶ دقیقه خسته کننده میشه و کسیم گوش نمیده به ویس

مثلا من میتونم ۲ دقیقه اولشو بخونم نفر بعدی ۲ دیقه دوم

یام اینکه هر سری مثلا یه قسمت مشخص متن رو بفرستیم و کم کم هممون جلو بریم

حالا بازم نمیدونم نظرتون چیه و چجوری کتابارو پیش ببریم؟

5 پسندیده