خب دوستان هرکس برای کتاب اول نظرشون بگه و کتاب پیشنهاد بده در آخر رای گیری میکنیم و هر کدوم رای بیشتر آورد با اون شروع میکنیم 
@tayebe212
@berivan333
@111204
6 پسندیده
من کتاب کارگاه لنی ساموئل رو پیشنهاد میدم چون سطحش A2 هست و آسون میشه خوند
5 پسندیده
من این کتاب رو نخوندم ولی بنظر جالب میاد
خب خوشحالم با سطح A2 انتخاب کردید دیگ واقعا باید اعتماد بنفس این رو داشته باشم این کتاب رو وویس بگیرم و اینجا بزارم
امیدوارم !
7 پسندیده
خب انگار کسی پیشنهاد دیگه ای نداره
پس با همین شروع میکنیم ولی برای کتابای بعدی منتظر پیشنهاداتتون هستم
منم به شخصه خسته شدم از اینکه ویس گرفتن برام انقدر چالش شده 
5 پسندیده
منم کارهای گروهی رو دوست دارم . پس شرکت میکنم
4 پسندیده
111204
11
6 پسندیده
خوش اومدی دختر پرانرژی تالار

3 پسندیده
منم همین فکر رو میکنم
البته برای هر کتاب این موضوع فرق میکنه مثلا بعضی کتابا هر قسمتشون ۲ دقیقه هس؛ میتونیم برای این کتاب یکروز درمیان بزاریم یا هر قسمت رو نصف کنیم
یا هم میتونیم برای هر قسمت این کتاب ۳ یا ۲ روز وقت تعریف کنیم
1 پسندیده
بچه ها ی سوال الان قسمت اول ۶ دقیقه هستش یعنی الان هممون ۶ دقیقه رو بخونیم؟
یا مثلا تقسیم میکنیم بین خودمون؟ احساس میکنم ۶ دقیقه خسته کننده میشه و کسیم گوش نمیده به ویس
مثلا من میتونم ۲ دقیقه اولشو بخونم نفر بعدی ۲ دیقه دوم
یام اینکه هر سری مثلا یه قسمت مشخص متن رو بفرستیم و کم کم هممون جلو بریم
حالا بازم نمیدونم نظرتون چیه و چجوری کتابارو پیش ببریم؟
5 پسندیده