من حدود دو سال هست که با زبانشناس شروع کردم ابتدا با دروس ای جی هوگ effortless English و بعد هم learning real English و در کنار اینا پادکست ای جی هوگ و داستان های ساده کودکانه و چند سری از کلمات IELTS رو داشتم. فیلم هم دیدم و پیشرفت های خوبی بود نسبت به قبل. البته در شنیداری پیشرفتم کم بوده!
حالا میخوام IELTS رو آشنا بشم و شروع کنم، کدوم یک از، مجموعه ها دو پیشنهاد میدید و میتونه مفید باشه،. بیشتر هدفم هم مکالمه و درک بهتر شنیداری هست
با توجه به دایره لغات در زبان شناس دیدم آیلتس مگوش مناسب بود
وقت بخیر دوره های خوبی هستن ولی من بیشتر تست زنی رو پیشنهاد می کنم یعنی شما یه تکنیکی یاد می گیرید بیشتر تست بزنید و تست های خودتون رو تحلیل کنید که کتاب های کمبریج بسیار مناسبه و پیشنهادمم اینه که از جلد 10 شروع کنید چون یکم راحتره ولی پیشنهاد نهایی اینه که حتما سحطتون B2 باشه یا اگر B2 نیستید در آستانه ورود به B2 باشید چون در سطح های پایین تر آیلتس خوندن زوده و نتیجه نمی گیرید یا بسیار سخت میشه