سلام من سطح زبانم c1 هست، اما اسپیکینگم ضعیف تر هست به این معنا که لغاتم اکتیو نیست، با چه منبعی میتونم لغاتم رو اکتیو کنم و روان تر صحبت کنم
1 پسندیده
یه بار همین سوال رو از یه استادی پرسیدم
گفتم من خب تازه کلماتم رو توی مثال های مختلف میشنوم و چجوریه که بازم اینهمه غیر فعالن ؟
پیشنهاد داد کلمات رو توی مثال های « شخصی » بیارم ، حالا دارم سعی میکنم اینکارو کنم .
6 پسندیده