سلام نسخه ios زبانشناس عادی یا پرو؟
و اینکه نسخه وب پرو فقط فیلترشکنم روشنه بالا میاد چرا؟قائدتا فیلترشکن روشن باشه باید بالا نیاد،خیلی خطا میده نسخه وب
سلام نسخه ios زبانشناس عادی یا پرو؟
و اینکه نسخه وب پرو فقط فیلترشکنم روشنه بالا میاد چرا؟قائدتا فیلترشکن روشن باشه باید بالا نیاد،خیلی خطا میده نسخه وب
دقیقا برای منم همینطوره بعد تو نسخه اندورید درس ها دانلود نمیشه فقط متن
کلا برنامه به هم ریخته از صبح گیجم کرده![]()
دقیقا منم بعد به زور زنجیره مو فقط انجام دادم