سلام به دوستان گرامی مرحمت می کنید اگر گوش دهید . سپاس متقابل
مرحمت نومودم گوشیدم ![]()
![]()
![]()
خارجکیه کی بووودی تو؟؟؟ ![]()
![]()
فککردی فقط خودت پازتیو فرندز داری؟
منم دارم
ایناشون
@fdoosti
@a.bayani
پازتیو فرندزام ![]()
![]()
![]()
عاااالی بودی ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
عالیتر شدی ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
خیلی خوب بود خدایی
باریک ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
دمت گرم
همونا ![]()
به به مردم چه پازیتیو گروپایی دارن ![]()
![]()
![]()
دقیقا یاد خودمون افتادم خندم گرفت
مرسی فدات رفیق لطف داری ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
انرژیاتون مستدام ![]()
![]()
لحظات خوب همیشه لبخند میاره رو لب بعله یههههههههه. ![]()
![]()
ماشالا نسیم خانوم. عالی بودید
![]()
خیلی خوب راه افتادید واقعا باعث افتخار گروه هستید. ![]()
![]()
![]()
![]()
دست مریزاد ![]()
![]()
ممنونم از حسن نظر و توجهتون اقا کامبیز شرمنده نمودید ![]()
![]()
خواهش میکنم لطف دارین من کوچیک بچه های گروهم ![]()
![]()
![]()
مرسی از لطف و انرژی و حماییتتون
برااااووووو رفیق جان ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
بریم براش به نظرت یا زوده ؟؟ ![]()
![]()
![]()
حالا این نسیم خارجکی شده کلا فک کنم پازیتو فرنداش نابابن ![]()
![]()
هر چی هستن رو زبانش تاثیر مثبت دارن ندیدی لهجه شو
روزبه روز بهتر میشه ![]()
![]()
نه باشه اخر شب الان مهمونیم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
عا خیلی نابابن. گنجینه لغاتی دارم ازشون ناب ناب ![]()
![]()
![]()
بیا پی وی ![]()
زود
![]()
![]()
![]()
@fdoosti
جامنم بزنش ![]()
![]()
Hey @a.bayani, your voice was wonderful! congratulations! ![]()
پیشرفتتون خیلی خوب بوده ![]()
من هم این درسو بعد مدتها تازه تموم کردم
عالی عالی عالی
دوبار گوش کردم. مثل همیشه ستودنی هستید.
دیگه آخرای راه قدرت هستید موفق باشی عزیزم.
. Hey. Thanks for your positive comment
Good luck ![]()
سلام ممنونم از حسن نظرتون ![]()
سلام عزیزم ای جان خیلی لطف داری
خوشحالم از اینکه مورد توجهتون قرار گرفت.
مرسی بابت انرژی ![]()
![]()
![]()
![]()
من هم آرزوی موفقیت روز افزون براتون دارم
عاشق come back ت هستم,
افرین نسیم جان, خیلی خوب صحبت کردی,
عااااالی عاااااالی
سلام عزیزم
ممنون وقت گذاشتی و گوش کردی
مرسی از انرژی مثبتت
تو اوج ببینمت همیشه ![]()
![]()
![]()
![]()
به به عاااااالی بود چقد کیف میکنم وقتی پیشرفت دوستامو میبینم و خوشحالم ازینکه تو جمعتون هستم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
واقعا خییییلی پیشرفتت چشمگیره نسیم جان صداتم ک جون میده واسه انگلیسی کلا همه چی خیلی خیلی خوب بود امیدوارم به موفقیتای بزرگتر دست پیدا کنی ![]()
![]()
![]()
به به چ پیشرفتی
بسیار عالی بود نسیم جان. ![]()
![]()