چالش دیدگاه من - درس دوم انگلیسی قدرت

خدایی بی اغراق میگید؟:grinning:
قول میدم ناامید نشم ولی دقیقا از صد به من چند میدید. قول دادما:wink:

2 پسندیده

ی چیز خوبی که از شما توی همین وویستون یاد گرفتم این بود که روون بخونم و کمتر وسواس به خرج بدم. یعنی واقعا روون خوندن خیلی به جذابیت کلام کمک میکنه

2 پسندیده

منم به کمک دوستان اینجا یاد گرفتم که استرس نداشته باشم اگه اولین ویس منو تو این تالار گوش بدین کاملا مشخصه که چقد استرس و لرزش تو صدامه و الان که ویس شما رو گوش کردم دیدم خیلی با ارامش میخونید و این خیلی خوبه و تبریک میگم بهتون

3 پسندیده

ممنونم. آخر شبه و با این همه انرژی که از شما دوستان گرفتم فکر کنم تا صبح بیدار باشم. واقعا برای من خیلی شگفت انگیزه این موضوع. چون همونطور که گفتم اولین باره که جدی از انگلیسی استفاده میکنم. از همه ممنونم:relaxed:

3 پسندیده

روز اول…:grin::grin::grin::grin:

4 پسندیده

نه والا بدون اغراق میگم. نمره من به شما 85 تا 90 هستش و پتانسیلتون بالاست. میتونید خیلی بهتر از این هم بشید.

البته من کلا با نمره دادن مشکل دارم. :grin:

این که شما دارید تلاش می کنید واسه ما بسیار ارزشمنده و من بعد از شنیدن صدای شما خودمم صدامو ضبط کردم

یادتون باشه برای بهتر شدن نیاز نیست عالی بود، نیازه فقط تلاش کرد و رو به جلو رفت.

خسته نباشی آقا حجت گل. واقعا دمت گرم که تو چالش ها اینقدر فعالی و عالی شرکت میکنی

من گوش دادم و لذت ببردم. ماشالا بهت :rose::rose::rose:

6 پسندیده

من باید تشکر کنم اگه انگیزه ای که شما میدی نبود ما کجا اینجا کجا…:grinning_face_with_smiling_eyes:
تلفظ اسیا و الاسکا رو خراب کردم این خوبه چون باعث میشه برم بیشتر این درس و گوش بدم…:thinking:

3 پسندیده

خیلی با احساس میخونید و این شنیدن داشتان از زبان شما رو خیلی شنیدنی میکنه.

ممنون از دلگرمیتون. حتما ادامه میدم. این همون فرصت طلاییه که من باید قددرش رو بدونم و جدی بگیرمش برای پیشرفت زبانم

2 پسندیده

خیلی عالی بود
افرادی مثل ما راه درازی برای رسیدن به این سطح داریم.

2 پسندیده

سلام
این از ویس روز دوم من

ویس روز سوم

ویس روز چهارم

4 پسندیده

سلام آقا کامبیز گرامی
تلاش واستعداد شما همیشه ستودنی وانگیزه بخش تالار بوده وهست :clap::clap::clap::clap::clap:
ممنون از شما آرزوی موفقیتهای بیشتری رو براتون داریم… :rose::rose:

2 پسندیده

ویس روز اول :blush:

7 پسندیده

این هم داستان من برای روز پنجم

Ali wanted to be rich
He was honest, intelligent man.
But, unfortunately he was poor.
He decided to be doctor and treatment the people and earn a lot of money.
But it was a problem.
He had to pass the Konkoor exam.
So he studied hard for the konkoor exam.
First year he failed to pass the konkoor exam, second year he failed, third year he failed.
Every year he had this problem and he never could to pass the exam.
Poor ali.
He was depressed, He was sad, but he didn’t have time to cry over that thing.
He change his physiology. He said “one day I will become rich”.
He went to Tabrize and he learned how to make shoes.
Than he started making shoes in a small workshop in his Garage.
Later he taught his brother to making shoes.
His business was successful because his products had good quality and low prices.
As his workshop grow, he employed more worker and his business became bigger and bigger. And finally he became super rich. The Asian king of shoes. He made $100 billion.

روز پنجم بازگویی داستان فایل صوتی

4 پسندیده

ویس روز دوم :sweat_smile:

8 پسندیده

روز اول

سوتی دارم در حد تیم ملی :relaxed:

7 پسندیده

خوبه با اون صدایی که میومد تونستی تمرکز کنی و بخونی…:grin:

2 پسندیده

روز دوم…:sweat_smile:

3 پسندیده

چالش روز اول برای درس دوم.با کلی کلنجار رفتن برای لود وییس در اینجا.در حال بارگذاری…

2 پسندیده

خیلی خب. اینم قسمت دوم داستان من که با لغات داخل درس اینو نوشتم.

این داستان ادامه داستان قبل هستش. پس اگه داستان قبلو نخوندید حتما بخونیدش

قسمت اول

قسمت سوم

Whooow…
Such a bad dream…
Still I was confused, I was perspiring and my heart was beating…
I looked over at the clock beside my bed and the time was 7 am.
Still I got some time to go to work. So I got up, took a shower.
When I was taking a shower I was full of thoughts… I had a stooped posture and I was laying my arm on the wall of the bathroom.
What was that dream about?
I bet that could mean something? But what?
I shook my head and tried to wipe off the crazy thoughts from my head. I wore my towel and had breakfast in the kitchen. I dressed up to go work.
I work for a rich and intelligent man named Hossein Naseri. He loves to buy stocks from unknown companies. He invests cheap and sells high. I think you can guess how he got rich and look at his life. He has a palace and his pocket is full of money. I like him because he has a grin on his face every time he talks to me even though he’s a rich person.
So I picked up my car keys. Locked the house’s door and started to walk towards my car.
I got in my car and revved my engine.
Mrs. Johnsen is an old and polite woman. She’s a little bit short and kind of old-fashioned. She’s very kind and sociable. But unfortunately she lost her husband last year. She has 2 sons and a daughter but they would not visit her that much.
She lives in my neighborhood. Usually I talk to her and help her. When I was passing by her house I rang her bell to see was she looking for some help or not?
I rang her bell twice and didn’t hear any response. The street was deserted. No one was around. I got worried and decided to look inside her house to see if she’s alright or not?
I looked inside her house through her window. I couldn’t see anything. The room was dark, room’s curtains were a bit thin but still no light got through.
“Where is she?” I said to myself.
I was faded from reality. Suddenly a hand came on my shoulder.
Huh!!!
Easy easy Kambiz. It’s me, Mrs. Johnsen. Sorry Got you scared?
“No it’s ok… I was just passing by, so I came over to see if you need something or what?” I said. To be honest I got scared a little bit. It seemed she was at the backyard of her house and taking care of her garden.
“Oh no It’s nice of you Kambiz… you’re like a son to me. Please when you have free time stop by and have some coffee with me.” She said kindly.
“Oh of course it’s an honor.” I thanked her and got into my car and went to work. She was waving to me and I could see her on the mirror of my car unaware if the thing that was going to happen.

دوستانی که داستان قبل رو لایک کردن.

@smollakochakian
@sorayya
@saba
@user1000
@darya8511
@kourosh.kabir
@fdoosti
@a.bayani
@h.m.n
@yazdanmadadjoo
@sara999
@mohadeseh34
@m-m96

15 پسندیده

واقعاعالی اجراکردیدمثل همیشه.خیلی گوش دادن بهش برام لذتبخش بود.چه ذهن خلاقی وچه ایده جالبی. ایشالاهمیشه روبه ترقی(به قول مجید)،وپیشرفت باشید.براتون سلامتی وموفقیت هرچه بیشترارزومندم. شاد باشید. :clap::clap::clap::clap::clap::clap::blush::blush:.میخواستم نتوقطع کنم امادلم نیومدقبل ازشنیدن ویس شمابرم.

2 پسندیده