چند روز برای سایه زدن وقت بگذاریم؟

با سلام
میخواستم بدونم چند روز برای سایه زدن باید وقت گذاشت و چند بار باید سایه زد؟ مثلا من در دوره داستان های واقعی فقط با سرعت سریعش کار می کنم. تازه سایه تعاملی هم نمی زنم چون فقط وقت هدر دادنه برای من و خیلی راحته. 2 روز برای سایه کامل از روی متن و 3 روز برای سایه کامل بدون متن وقت می گذارم (روزی نیم ساعت الی 45 دقیقه) درحالیکه هر درس رو توی 16 روز تموم می کنم. البته 1 روز کامل رو برای یک بار سایه تعاملی وقت می زارم. دقیقا آیا لازمه این همه سایه زد؟ یا باید کمتر سایه بزنم؟ یا بیشتر؟

1 پسندیده

تا وقتی که تکنیک سایه براتون چالش ایجاد میکنه روی درس میتونین بکار ببرین. اما وقتی دیدین دیگه مثل آب خوردن شده برین مرحله بعدی

1 پسندیده

بسیار سپاسگزارم. خیالمو راحت کردید. چقدر بی خودی سایه زدم … درس رو حفظ شده بودم!!

1 پسندیده

البته فکر می کنم با یه کار می شه چالش برای سایه ایجاد کرد. من خودم از درس بعدی این روش رو پی می گیرم. بدین صورت که بعد از اینکه به معنی متن مسلط شدی یک روز سایه کامل با متن می زنی، سه روز هم سایه بی متن می زنی و مغز خود به خود مجبور می شه تا چرخ دنده هاش بچرخه. حالا روز سومِ سایه بی متن، میشه آخرش هم یک دور سایه با متن زد تا هر چی تمرین شده تثبیت بشه.
این در حالیه که اگه اول سایه با متن کامل رو تا تسلط زیاد انجام بدی و بعدش سایه بی متن رو، دیگه توی سایه بی متن مغز کار نمی کنه چون قبلا تا حد زیادی یادش مونده چه متن و کلماتی استفاده شده بودند دیگه.

1 پسندیده