مهارت مکالمه چگونه شکل میگیرد

مکالمه و صحبت کردن انگلیسی چگور اتفاق میوفتد؟
سیستم MELTS براساس تحقیق صورت گرفته دانشگاه هاروارد ادعا میکند که توانایی زبان و مکالمه در بخش ناخوداگاه مغز و نه در قسمت خوداگاه صورت میگیرد! پس شما باید بصورت ناخوداگاه و بدون اینکه متوجه بشید این مهارت را کسب کنید!باید اضافه کنم تقریبا تمامی سیستم های آموشی زبان انگلیسی برپایه ضمیر خوداگاه شما بنا شده اند!
MELTS و پروسه یادگیری زبان
وضعیت شما هنگام یادگیری یک زبان جدید مانند کودکی است که در حال یادگیری زبان مادریش میباشد. به این ترتیب که او ابتدا میشوند بعدها یادمیگیرد بخواند و نهایتا بی مهابا تکرار میکند حتی بعضی مواقع بدون اینکه متوجه معنی جمله یا کلمه ای که به زبان می آورد باشد.خبر خوب این است که شما از زمان بچگی باهوش تر شده اید! و البته توانایی یادگیری بیشتری کسب کرده اید و احتیاج ندارید 4-5 سال زمان صرف کنید تا به مکالمه و صحبت کردن برسید بطور میانگین زمان شش ماه تا یکسال نیم منطقی بنظر میرسد تا شما به مکالمه روان برسید.
چگونه برای مکالمه روان انگلیسی مطالعه کنیم؟
پس میتوانیم به این نتیجه گیری برسیم که زبان اول شما یا فارسی به عنوان یک ابزار بسیار مفید میتواند مورد استفاده قرارگیرد.چگونگی اتفاق افتادن فرایند این سیستم یادگیری زبان حاصل 35 سال تجربه و تحقیق موسسات پژوهشی زبان انگلیسی بوده و ما در مهرآیین افتخار اجراسازی ان را برعهده داریم.به شما تضمین میدهیم که این سیستم شما را در هر مرحله از یادگیری زبان که هستید دگرگون میسازد.در این سیستم ما از شما میخواهیم تکرار کنید حتی اگر از معنی جملات باخبرنباشید ما متخصصان تربیت ضمیر ناخوداگاه شما هستیم و نهایتا شما را به جایی میرسانیم که به مکلمه زبان انگلیسی در سطح دلخواه خود برسید در وبلاگ ها و هرکجا که میخواهید انگلیسی صحبت کنید بشنوید و یا حتی در آزمون های بین المللی و داخلی زبان به موفق دست پیدا کنید.
ویژگی های سیستم اموزشی MELTS :
 استفاده از فیلم و فایل های صوتی اخبار ومکالمات روزمره
 انتخاب کتاب و مرجع متناسب با نیاز زبان آموز
 بازدهی سریع و بالا
 حضور فعال زبان آموز در مکالمات حتی در ساده ترین مباحث تا موضاعات روز دنیا
 عدم نیاز به وقت گذاشتن برای حل تمرین در منزل
 تمرین های منزل فقط به صورت مکالمه ای و شنیداری هستند
منبع : www.bestmehr.irspeaking

18 پسندیده

مطلب جالبی بود سپاس :rose::rose:

4 پسندیده