چالش فوتبالی زبانشناس! گــــــــل!

با سلام. همونطور که می دونین جام جهانی نزدیکه و فضا خیلی فوتبالیه.
download
نمی دونم چی شد که به ذهنم رسید بهتره یه چالش با همین موضوع راه بندازم (هر چند تا به حال تجربه این کار رو نداشتم).

در این چالش:

1. باید تیم مورد علاقه تون رو انتخاب کنید و درباره اش حرف بزنین.
  2. باید تیم قهرمان رو پیش بینی کنید و در مورد دلیل اون صحبت کنید.

فکر می کنم چالش جالبی در بیاد. حداقل واسه خود من ایده جالبی بود.
می خواستم بدونم نظر شما چیه؟

9 پسندیده

من خودم بیست و سوم که امتحانا تموم شد سعی می کنم همون روز یه وویس راجع به آلمان بدم. الان متاسفانه به خاطر امتحانای دفاعی، دینی و مطالعات وقت کافی ندارم همه حفظی ان!

2 پسندیده

من طرفدار ایرانم.

ایشالا فرصت شد منم نظرمو بعداً میگم

2 پسندیده

Now I’m here to upload my first voice. I know I’m not good at English except for Grammer and I have study English with the new method of Zabanshenas for only 3 months or less but, this was my first voice I have not planed, thought and even done anything, and I only spoke. I’ve not prepared anything for this but, this was my first voice. I hope you wouldn’t annoy because of a delay and the noises. I’m not be able to edit the voice with computer because my PC is broken. I hope you enjoy it.

There is a problem. This site wouldn’t support WAV format. So I should change it format. please wait

3 پسندیده

Now it is here.

7 پسندیده

در کل حرفی واسه گفتن نداشتم اگه می خواستم فارسی بگم شاید 1 دقیقه هم نمی شد خب ناشی ام هنوز دیگه خودمم قبول دارم :grin::wink::sweat_smile:

ای بابا من فکر میکردم طرفدار فوتبال زیاد هست دیدم هیشکی نیستش که … عب نداره حداقل خدا رو شکر چالش های دیگه پر طرفدارن تالار را میوفته دور همیم نه تنها شاهد پیشرفت مون هستیم بلکه باعث اون هم میشیم.

1 پسندیده

Why people hope that Iran and Spain would go to the next round? I think we should be realistic. jose mourinho predicted the final to be between Portugal and Argentina!

prediction