چالش wsd با موضوع « یک خاطره خوب تعریف کنید »

@a.bayani
@terme.javadi4878
@m-m96
wOw we have this problem in common :joy:
i cant control my laughing too :joy:
and some times it has caused me some problems
does anybody know any soloutions ? :expressionless:
most of time my friends and i laugh at our teachers with no wise reason , its extremely uncontrolable

5 پسندیده

Just go out of class :joy::joy::joy:

5 پسندیده

then i have to sit out all the time :joy:
some times in the middle of our teachers teaching we explode of laughing
and sometimes when teachers give me a text to read it for class , my friends laugh very calmly
and my voice vibrates while reading then i explode :joy::expressionless:

5 پسندیده

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:
Ohhh my god
Its very funnnnnnnyyyyyy
:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:
Poor boy
:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

5 پسندیده

he never realized :joy:
:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:
Because the next week was still happy

3 پسندیده

I want Define for you about one of Adventures of our journey. A few years ago we with my uncle went to North. One of the places we went to was called Fouman. There have Castle named rodkhan. There’s way was so long for our. Maybe you know There is a thousand steps and it takes two hours until you reach the top of the castle. We we’re tired until we reached on top of castle. When we arrived there, We saw a beautiful old couple. We were so surprised because the way was very hard for them. But them were so happy, energetic and kind. I took pictures of them that I share with you.

10 پسندیده

سلام
میشه لطفا رایتینگمو تصحیح کنید که تو دفتر پاکنویسم
اشتباهاتم رو اصلاح کنم؟!
ممنون میشم
@ala

2 پسندیده

سلام مژده خانم عزیز، چقدر عالی که اهمیت زیادی به این بخش میدید. شرمنده ام که فرصتی برای این بخش نداشتم تا ۱۳ تیر خیلی برنامه هام فشرده هست، از نظر فکری و جسمی که کم میارم به تالار سر میزنم که منبع انرژی هست.
اما اصلاحات چشم بانو،
نوشته تون رو که خوندم بجز شکلکها که خاص شماست در نوشتار و در تمام آزمونهای رسمی از شما ایراد نخواهند گرفت، یه سری نکات هستند که از لحاظ گرامری درست هستند ولی اگر به صورت رسمی تر نوشته بشند امتیاز نوشتاریتون بالاتر خواهد بود.

با توجه به اینکه دارید به دوران نوجوانی که مشخص هست اشاره میکنید حرف a لازم نسیت مگر اینکه منظورتون به عنوان نوجوان باشه

at حرف اضافه برای بیان موقعیت هست ولی برای بیان رفتن به to بکار میره

I and my

فعلهایی مثل think, know, که حالتی از بیان نقل قول یا فکر باشه جمله بعد یک زمان به عقب بر میگرده در نقل قول غیر مسقیم:
و نکته ای که اول باید بگم شما فکر کردید اون باید در کیف دوستان باشه یعنی یه حدس،
پس این ساختار درست تر هست:

it must be in my friend’s bag

و با توجه به نقل قول غیر مسقیم یه زمان عقبتر:

it must have been

I sent her a massege

اینجا دوباره ساختار نقل قول، که به نظرم میتونید اون رو داخل " " قرار بدید و نقل قول مستقیم بنویسید.

اینجا شرطی نوع سوم باید بکار بره، اتفاقی که اگر در گذشته رخ داده بود احتمال وقوع اتفاقی دیگر در گذشته میشد.
If they had found it undoubtedly they would have fired me

بهتر هست اشاره به پوشیدن لباس فرم مدرسه کنید چون برداشت اشتباه میشه
I wore my school’s uniform

بهتر هست تنوع در بیان کلمات بکار بره، خوشبختانه یا بدبختانه مدام از یک کلمه استفاده نشه luckly
گفتم اینها اشتباه نیست فقط برای ایجاد خلاقیت نوشتار و امتیاز بالاتر هست.

باز هم نکته بالا در نوشتار رسمی اگه بین don’t …anything
یا جمله مثبت با nothing یک ساختار رو بخواهیم انتخاب کنیم ساختار دوم بهتر هست:
nobady was there

قاپیدن فعل مناسبتری هست grasp یا grab

در این جملات and زیادی بکار بردید، از کاما و ساختار جملات متوالی استفاده کنید و شرایط توازن رو رعایت کنید.
که فکر میکنم میدونید منظورم چیه؟

این جمله میشه با جمله زیر جایگزین کرد:
the only person that saw me was chambermaid

اینجا میخواهید از ساختار حال کامل استفاده کنید از زمانی که دفتر رو دارید اون رو دوست داشته اید.
I have loved the notebook since I had it

موفق باشی :rose:

10 پسندیده

سلام خیلی ببخشید که منم تصحیح میکنم
اما اینجا به جای Her باید از His استفاده کنی

چون طرف پسر بوده

5 پسندیده

سلام
خیلی هم عالی خیییلی ممنونم
لطف کردید :cherry_blossom::blossom:
من همیشه با این حروف اضافه مشکل دارم اما
حتما ایرادامو با قرمز تصحیح میکنم
ممنون واقعا :cherry_blossom:

سلام
عه آره
وای چقد حواس پرتی کردم

ممنونم لطف کردید :cherry_blossom::blossom:

6 پسندیده

Part 2 of the story about my duckling

I remember that duckling became a white, beautiful, cute and big duck. And I remember we wanted to packing and moving to another house that hasn’t yard to keep animals in it.

My mother told me: We have to go and you should make your duck free in the wild.

I couldn’t do that at all. :disappointed: But however I went to a big bazaar that I knew had many ducks and chickens in it. And I let that duck go to the big pool in that bazaar.

I was sad and walking across the bazaar to back to home. I recall that I walked about 100 meters and suddenly looked my back because I felt something or someone was following me.

My duck was following me. It didn’t want me to leave. Maybe It couldn’ leave me because I saved its life. Wow that was heartbreaking.

This happened two more times. And greengrocer who worked there told me: “I’ll keep the duck and you run as fast as you can out of here”.

I ran and my duck was on greengrocer’s hands. Watching me sadly. :heart::broken_heart:

12 پسندیده

Oh, that is a bad memory of you, it’s very hard to you , how could you put your Duck in bazzar and the you ran away, ?!!!
I’m so sad, :sob: and I know you don’t have any idia.

3 پسندیده

و اینکه وقتی به خودتون یا یک اسم اشاره میکنید.

حتما از i بزرگ استفاده کنید.

3 پسندیده

Hello my dear freind how are you today?
My best memory came back to 1382
When i was 5, we wanted to go to Thran with train this is my first memory of traveling when we go to train i go out of my vagon and close the door and far awey but sudenly i realize i dont know were my parents and i trefide i open all the door but i didn’t find my family after that i never do it again because i had a bad dream about geting lost.
My mother said:((i said to her what dose train didn’t say hoho chi chi)):joy::joy::joy:

8 پسندیده

اقا فرزاد اشتباهات من رو هم اگه بگید خیلی ممنون میشم
@Farzad_Poodineh
مامان الا جان هر وقت فرصت کردید اشتباهات من رو هم بگید بهم
@ala

3 پسندیده

ای جووووووووووووونم، چه اردک ملوسی، چقد دلم سوخت :sob::sob::sob:

2 پسندیده

خواهش میکنم

البته من رو اشتباهات گرامری زیاد وارد نیستم خانوم نیکنام تو این زمینه وارد تر هستن

اینجا باید از Friends استفاده میکردید چون مخاطبتون بیشتر از یک نفره

برای دلالت بر خودتون و یا اسم دیگران حتما از حروف بزرگ استفاده کنید
When I was 5

By train درست تره

Away

Suddenly

Realized

Where are my parents

Terrified

All the doors

Getting

6 پسندیده