بردگی مدرن ،راهی که برای ما انتخاب کرده‌اند - همراه با کلیپ

با سلام خدمت دوستان عزیز .بنده برای دومین بار هست که می خوام در این چالش شرکت کنم .با موضوعی بسیار جذاب،در قسمت قبلی مطالبی گفتم درباره ی اینکه معمولا افراد ، از زمانی که برای یادگیری به صورت آکادمیک سپری کرده اند راضی نیستند. و مدام درباره ی این صحبت می کنند که این نوع تحصیلات هیچ بهره وری و سودی ندارد .اگر به صحبت های آقای AJ HOGE هم گوش داده باشید متوجه می شوید که یکی از مطالبی که خیلی روی آن تاکید دارد همین موضوع است. اما با همه این موارد کسی از خودش نمی پرسد چرا و چگونه این نوع سیستم آموزشی به وجود آمده و تا این اندازه قدرتمند است که افراد با وجود دانستن این موارد .خود را موظف به شرکت در این نوع ساختار آموزشی می دانند. اما چالش صحبت کردن در قسمت اول حدود ۳یا۴ دقیقه توضیحات مختصری می دهم و بعد توصیه می کنم که برشی از یک مستند ببینید که پاسخ این مشکل در آن نهفته است و بعد دوباره ۳یا۴ دقیقه صحبت میکنم با تشکر از همراهی شما دوستان عزیز امیدوارم در کنار یادگیری انگلیسی از مطالب مهمی که معمولا از آن ها غفلت میشه استفاده کنیم

8 پسندیده

Maybe in the past big corporations were seeking obedient employees. However now I think even these corporations need innovative people more than before.

2 پسندیده

hi mr naseri
innovation it’s not the topic or you have to be creative until to be survive
and it doesn’t matter how much you are good at your job because they’re buying your service for free.
cause there are giving credit to the money and their controlling banking system
they are making a lot of censorship on media
and they created education that’s based on to make people as employee or consumer for them . I hope you understand what’S my mean

1 پسندیده

عالی بود آقا :clap::clap::clap::clap:
بخصوص این جمله از مستند:
“مدارس برای ایجاد عادات فرمانبرداری مطلق از مقامات برنامه ریزی شده اند به همبن دلیل است که 12سال طول می کشد برای فراگیری اطاعت فطری و بی چون و چرا…آنچه سرمایه داران صاحب صنعت از مدارس ما می خواهند نیروی کار مطیع و سر بزیر است.”
دقیقا همینطوره ،در صنعت ما که انتظار دارند هرچی میگن بگی چشم براشون مهندس و کارگر و…نداره . باید مطیع اوامر مسخرشون باشی :confused: :confused:
خیلی ممنون بابت تهیه این تاپیک :pray:t2:

4 پسندیده

سلام،از اون جالب تر اینه که سیاست گذاری این افراد فقط به سیستم آموزشی بر نمی گرده . به امید خدا سعی میکنم تا جایی که ممکنه موضوع کامل شرح بدم، این همان علم حقیقه که متاسفانه با سانسور مدیا و رسانه فرا فکنی که انجام میشه می خواهند وضعیت به همین صورت ادامه پیدا کند. فقط به همین ماجرایی که واسه ی خود ما اتفاق افتاده نگاه کنید ، یادگیری زبان ، جوری در کشور ما این مطلب جا افتاده که شما بدون کلاس زبان رفتن امکان نداره انگلیسی یاد بگیری ، راستش بخواهید قبل از آشنایی با aj hoge دقیقا ذهنیت من هم همین بود که شما مجبورید سال ها به کلاس برید و… یادگیری مستقل، متکی به خود بودن ،خلاقیت داشتن شما این ها رو نمی شنوید(که من بعید میدانم این ها رو در کلاس پیدا کنید) فقط وابسته بودنو به ماها یاد میدن .و مهم تر از همه هیچ یک از این موارد اتفاقی نیست طراحی شده است این مهم ترین مشکله که مردم آگاه نیستند فقط به وضعیتی که هست بدون هیچ سوالی ادامه می دهند. و البته ممنون که وقت گذاشتید و گوش کردید :grinning::grin::grinning:

2 پسندیده

باور کنید سوال پرسیدنشون هم هیچ دردی رو دوا نمیکنه… و آگاهی بدون عمل هیچ فایده ای به حال مردم مِن جمله خودم نداره…
ولی بهرحال ممنون چون در هر صورت دونستن هرچیزی بهتر از ندونستنشه.

1 پسندیده

سلام دوست عزیز
خیلی جالبه
اگه شما بتونید همین مطالب رو با اجازه آقای ناصری توی اپلیکیشن، با روش خودشون بزارید عالیه، اصلا می‌تونه یک مستند جذاب بشه.

2 پسندیده

سلام.نه دیگه میخوام بدون اجازه ایشون این کار رو بکنم،یعنی چی که واسه هر کار کوچیکی باید اجازه بگیریم:grin::grin::grin::joy::joy: آخ آخ پیام اومده میگه متنتو اصلاح کن وگر نه میاییم اصلاحت میکنیم فکر کنم دوربینی ،سنسوری دارن که گزارش میده . اما بی شوخی ممنون که گوش کردید به امید خدا قسمت سوم تا چند روز آینده در سایت قرار می گیره و البته با استایل متفاوت که فکر می کنم برای دوستان جذاب باشه . و پیشنهاد میدم حتما مطلبو پیگیری کنید با تشکر

2 پسندیده