تخفیف دعوت

سلام
گاها بعضی از اپلیکیشن هایی را دیده ام (بیشتر خارجی )
که با دعوت یک فرد دیگر و join شدن فرد مدعو ، فرد دعوت کننده یک تخفیفی برای اشتراک ماهانه یا سالانه دریافت می‌کند.
( البته حواسم هست که اشتراک ماهانه اینجا مطرح نیست .)
یهو ب ذهنم رسید گفتم بگم .
دیگه بقیه ش با خودتون اقای گلمیرزایی و اقای ناصری ارجمند .
@golmirzaei
@hnaseri

2 پسندیده

سلام. ممنون از پیشنهادتون
من به شخصه به این مورد فکر کردم دوتا مشکل به ذهنم رسید
۱- معمولا این سیستم برای برنامه یا بازی‌هایی هست که شما پیوسته باید توشون پول خرج کنید. برای ما که اشتراکی هستیم شاید خیلی خوب نباشه. یعنی مثلا طرف میگه من که حالا ۱ سال اشتراک دارم بیام یک نفر معرفی کنم که یک سال دیگه مثلا تخفیف داشته باشم.
۲- خیلی از برنامه‌ها و مخصوصا بازی‌ها از جمعی بودن و تعداد بالای کاربر سود میبرند. پس اینکه صرف عضو شدم یک نفر جدید به مدعو چیزی بدن براشون صرف میکنه. ولی برای ما خیلی سودمند نیست و این پاداش رو باید موکول کنیم به خرید کردن اون عضو جدید که باز استقبال از این طرح رو پایین میاره.

3 پسندیده

خواهش .
باز هر جور خودتون صلاح بدونید .

ببخشید این قسمت رو متوجه نشدم . ؟!؟
اگه بازنویسی کنید ممنون میشم .

2 پسندیده

منظورم این هست که فرض کنید کاربر a کاربر b رو دعوت کرد. اینکه کاربر b عضو زبانشناس بشه در حال حاضر هیچ کمکی به افزایش سود ما نداره. پس ما زمانی میتونیم به کاربر a یک جایزه بدیم که کاربر b خریدی انجام بده یا یک کار سودمندی برای ما انجام بده.

4 پسندیده

در طرف مقابلش خیلی از برنامه‌ها کاربر رو محدود میکنن به شماره تلفن و یک سیستم احراز هویت. این باعث میشه نشه یک اکانت جعلی درست کرد. ولی ما خیلی رو این قضیه سخت گیری نکردیم و به این ترتیب اگر تخفیفمون هم ساده بشه خوب خیلی ساده میشه تخفیف جعل کرد

3 پسندیده