ایده ای جهت ارتقاء تالار

سلام…میخواستم از یکی از اعضای تالار مثل اقای
@hnaseri خواهش کنم که اگه ممکنه سلسله تاپیک هایی درست کنن و توش به صورت خیلی روون و خودمونی مباحث گرامری رو توضیح بدن…واقعا خیلی میتونه مفید باشه…اول از قید های زمان که فکر میکنم بیست و چهارتاست شروع کنیم و بعد به conditionals و passive و position ها و … برسیم.
بنده اقای ناصری رو مثال زدم هرکسی اینکار و کرد دستش درد نکنه اگه دیدم هیچکس دست به کار نشد به زودی خودم با تحقیق و … دست به کار میشم.
و اینکه اکثر موضوعات تالار کمک هایی هستن که ناشی از بلد نبودن لغت یا گرامرند
فعلا…یاعلی

3 پسندیده

سلام
استیو کافمن میگه:
بهترین روش یادگیری گرامر، یاد نگرفتن آن (به طور مستقیم) است.
تا جایی که من میدونم آموزش گرامر به سبک تکست‌بوک ها جزء اهداف زبانشناس نیست چون روش های سنتی خیلی وقته منسوخ شده
اگر یادگیری گرامر برای شما اهمیت زیادی داره میتونید از دوره‌های deep English استفاده کنید

3 پسندیده

داداش میدونم من خودم چهارساله بدون خوندن کتب گرامری دارم زبان میخونم و کاملا با حرفای Aj و سایرین که میگن گرامر نخونید موافقم ولی…
ولی مثلا برای ازمون تافل یا ایلتس یا… باید این اصول رو یادگرفت منظور منم تمرکز روی گرامر نیست ولی واقعا برای مدرک باید اینکارو کرد

5 پسندیده

درود بر دوست عزیز.
من کلا با روش extensive reading & extensive listening کاملا موافقم( زبانشناس داره از این قاعده پیروی میکنه) و فک میکنم اگر کسی واقعا زبان رو به این سبک یاد بگیره یک بار برای همیشه یاد گرفته و دیگه فراموشش نمیشه. ولی برای مدارکی مثل ایلتس و تافل لازمه از استاد هم استفاده کنی و گرامر رو حتما تخصصی بخونی مثلا: I can’t make you to love me (من نمیتونم تو رو مجبور کنم دوستم داشته باشی) این جمله قواعد خاص خودش رو داره و این فقط برای مثال بود و تا بطور خاص گرامر رو یاد نگرفته باشی نمیتونی ترجمه درست رو متوجه بشی، در این جمله make you یعنی اجبار کردن و قواعد داره.
در کل من پیشنهادم اینه کنار یادگیری با سبک extensive listening & extensive reading حتما از یه استاد برای گرامر کمک بگیرید البته گرامر زیاد نیست و زود تموم میشه، به قول زبان اموزا گرامر ته داره ولی کلمه ته نداره.

4 پسندیده

بله منم دقیقا همینو میگم…

2 پسندیده