وویس خودم از اولین مینی استوری درس مقدمه ای بر انگلیسی قدرت

سلام دوستان صمیمی :tulip: اولین باره که صدامو ضبط کردم و توی تالار میذارم! لطفا نظر بدید و کمک کنید تا بتونم ارتقا پیدا کنم. ممنونم و پیشاپیش عذرخواهی میکنم بابت اشتباهاتم.:blush:

16 پسندیده

16 پسندیده

سلام. من نمیدونم چند مدته زبان می‌خونید اما بیانتون عالیه، تلفظتون خیلی خوبه

نکاتی که باید بیشتر بهش توجه کنید:
در اکثر جملات intonation جملات درست نیست مخصوصا زمان بیان فاعل. جمله‌ی خبری باید با intonation خبری ادا بشه.

تلفظ ing، ینگ نیست. یه بومی زبان یا اصلا g رو تلفظ نمی‌کنه یا تو دماغی تلفظ می‌کنه.

تلفظ حرف l باید غلیظ بشه و از تلفظ فارسیش فاصله بگیره.

استرس بعضی از کلمات رو هم رعایت نمی‌کردین که با تمرین و شنیدن مداوم درست میشه.

در کل عالی بود اگه سطحتونم بدونم نظر دقیق‌تری می‌تونم بدم.

حتما بازهم صداتونو ضبط کنید ما هم لذت ببریم هم نظر بدیم.
:hibiscus::hibiscus::hibiscus::clap::clap:

9 پسندیده

سلام دوست عزیز
تبریک میگم بابت شروع خوبتون :ok_hand::clap::clap:
بیان خیلی خوبی دارین. ادم دوست داره از شما داستان بشنوه :ok_hand::grin:
آفرین به شما
به امید موفقیت بیشتر و بیشتر :v:

5 پسندیده

سلام دوست عزیز و هنرمند خانم @majedzohreh
مهمتر از نحوه ی بیان و ارائه تون لازم هست شجاعت حضور و لتس تاک تون رو تبریک بگم و جای تقدیر داره و امیدوارم مسیر پیشرفت تون رو با همین روش خودتون شاهد باشید‌.
:clap: :clap:

6 پسندیده

خانم پری عزیز منتظر حضور شما در عرصه لتس تاک هستیم؛ و بابت نکاتی که فرمودید ممنون :rose:

4 پسندیده

سلام خانم نیکنام عزیز. مرسی :heart:
زیاد منتظرتون نمیذارم.
با یه موضوع متفاوت در خدمت اعضا خواهم بود

7 پسندیده

9 پسندیده

خیلی ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و صدای پرغلط منو تحمل کردید و شنیدید:blush: و خیلی خوشحالم دوستان صادقی همچون شماها دارم. چشم به همه نکاتی که لطف کردید یادآور شدید توجه خواهم کرد و اصلاح میکنم در وویس های بعدی:rose::rose::rose::rose:

3 پسندیده

سپاسگزارم خانم دوستی😊 شما لطف دارید🌹حتما ایراداتم رو بگید خوشحال میشم🌹

4 پسندیده

سپاسگزارم بی نهایت:tulip::rose:

3 پسندیده

مرسی آقا کامبیز:tulip::blush:خیلی خوشحالم کردید وقت گذاشتید و زحمت کشیدید برام وویس انگلیسی گذاشتید :tulip::rose::tulip:خیلی دلم میخواست جوابتون رو انگلیسی بدم ولی ذوق زده شدم از اینهمه تعریف شما:grinning_face_with_smiling_eyes:گفتم اولین باره فارسی بنویسم و احساساتم رو بیان کنم و قول میدم منبعد فارسی ننویسم:blush:این از این قسمت:blush::blush::blush:
بله یادمه گفته بودید آقای ماجد:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:
من زهره ماجدی هستم اهل رامسر(تقریبا همشهری شما:blush:تی بلا می سر:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: ولی از سال 80 خانوادگی به تهران مهاجرت کردیم به دلیل شرایط شغلی)
خوشبختانه و متاسفانه مترجمی زبان انگلیسی خوندم، فارغ التحصیل 81 هستم! متاسفانه به این دلیل گفتم چون کارمند یه اداره شدم که کارم هیچگونه ارتباطی با زبان انگلیسی نداشت و سال 93 استعفا دادم و الان هم جواهرتراش هستم و در کنارش زبان کار میکنم! در ضمن ممنونم از حسن نظرتون به کار هنری بنده🌷
یک سالی هست با زبانشناس آشنا شدم ولی بصورت جدی کار نکردم، توی انتخاب دوره های آموزشی این شاخه و اون شاخه کردم!!! و همینجا از آقای ناصری عزیز عذرخواهی میکنم چون به حرف ایشون گوش نکردم، ایشون فرمودن از انگلیسی قدرت شروع کنم ولی من اعتماد به نفس نداشتم و از سطح پایینتری شروع کردم و یه مدت دلزده و خسته شدم! ولی یقین داشتم که تیم زبانشناس و نرم افزار زبانشناس فقط میتونه کمکم کنه که جسارت و شجاعتم رو دوباره بدست بیارم! من این درس رو 25 بار گوش کردم تکنیک سایه رو پیاده کردم و سومین ضبطم رو توی تالار گذاشتم، شاید عجله کردم و باید بیشتر تکرار میکردم و بهترین وویس رو میذاشتم!! به هر حال الان با کمک شما عزیزان مصمم تر از گذشته و با ریتم و برنامه دارم کار میکنم. با شنیدن وویس خانم نسیم یاس و خانم دوستی انگیزه ام خیلی بیشتر شد. ببخشید پرحرفی کردم😊

8 پسندیده

:clap::clap::clap::v:
خیلی هم خوب، خیلی هم عالی

به قول آل ایرز اینگلیشی ها :

We believe in Connection NOT Perfection

3 پسندیده

خواهش میکنم. اتفاقا خیلی خوب بود و من لذت بردم.

3 پسندیده

خواهش میکنم بانو :tulip::tulip:
برای ایراد گرفتن زمان زیاد هست الان بهتره نکات مثبت کارتون رو از دید بقیه ببینید و از زبان خوندنتون لذت ببرید :v::v:
کمکم که پیشرفت کردین بهترین منتقد خودتون میشین. به عالی شدن خودتون شک نکنید و با قدرت ادامه بدید :wink:

2 پسندیده

مرسی. همه لطف دارید که بهم روحیه میدید:tulip::blush:

3 پسندیده

مررررسی یه دنیا ممنونم:blush::tulip: بله روحیه ام همینطوره و همیشه نیمه پر لیوان رو می بینم:blush: توی دوره دانشجوییم ترم اول و دوم خیلی جسور بودم و اولین نفر میرفتم بالای سن و خلاصه داستان میگفتم و غلط و غلوط زیادی داشتم ولی استادمون میگفت همین که اومدی بالای سن یعنی یه پله جلوتر از بقیه ای:grinning_face_with_smiling_eyes: حالا اینجا هم خوشحالم بالاخره تابو شکست و شروع کردم:blush: با صبوری و سعه صدر شما عزیزان زبانشناس که منو تحمل میکنید حتما موفق خواهم شد

3 پسندیده

عزیزم بعد از خوندن نظرتون دوباره وویسم رو گوش کردم و به اشتباهاتم پی بردم! دقیقا ایرادات خوبی رو اشاره کردید! سعی میکنم تکرار نکنم! در خصوص اینتونیشن هم باید بیشتر دقت کنم چون هنگام خوندن غرق داستان شده بودم و توجهم روی درست ادا کردن کلمات بود و جمله از دستم در میرفت:cry::blush:

3 پسندیده

عالیه
درود به شما
انشالله شاهد پیشرفت حداکثریتون باشیم :tulip::tulip:

1 پسندیده

ممنونم عزیزم🌷، انشاالله

2 پسندیده