دانلود و معرفی سریال The Crown: ظهور ملکه الیزابت در انگلستان

همونطور که می دونید، تماشای فیلم و سریال در ژانر و موضوع مورد علاقه، یکی از اصلیترین روش های یادگیری زبان و رسیدن به سلاست در زبان است. قبلا پست های زیادی توسط دوستان در مورد روش های صحیح تماشای فیلم و سریال کار شده و من دیگه بیش از این به این موضوع نمی پردازم.

اصلا چرا باید فیلم وسریال ببینیم؟ خب، تماشای فیلم و سریال علاوه بر اینکه روش سرگرم کننده ای، می تونه بسیار قدرتمند باشه و اگر با تمرین و تلاش و همچنین متد درستی پیاده بشه؛ شما را به رویاهاتون نزدیک می کنه. حالا این اهداف که ما را به سمت تماشای فیلم و سریال سوق میده چیه؟ با لحن و لهجه افراد بومی زبان آشنا می شید، با فرهنگ مردم امریکا آشنا می شید. همچنین می تونید تمرین اسپیکینگ انجام بدید و همزمان با تقویت مهارت شنیداری مهارت گفتاری را تقوت کنید، دایره واژگان فعالتون را افزایش بدید (یادگیری واژگان جدید در قالب جمله و سپس بیان آن روشی موثر برای تبدیل واژگان غیر فعال به فعال است) و خیلی چیزای دیگه.بیشتر از این صحبت نمی کنم و می ریم سراغ مطلب اصلی، “معرفی سریال”

هدف من در این سلسله پست ها، معرفی سریال ها و فیلم های جذابی که برای زبان آموزان مفید باشه. سعی می کنم هر فیلم را از همه جوانب بررسی کنم ولی اگر ایده و یا پیشنهادی دارید، خوشحال می شم در نظرات یا بوسیله پیام خصوصی، بیان کنید تا در پست های آینده اعمال کنم. دیگه بریم به بخش هیجان انگیز ماجرا یعنی “معرفی سریال” سریال اول؛ سریال تاج (The Crown)

1- تاج (The CROWN)

سریال تاج از جمله سریال های تحسین شده شبکه NetFlix است که پس از انتشار از سوی این کمپانی، بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی منتقدین و تماشاگران دریافت نمود. سریالی با درون مایه های خیانت، عشق، نفرت و قدرت که با بازی های چشم نوازی از سوی بازیگرانش، همراه شده است. این نکته را هم اضافه کنم که این سریال تا کنون جوایز بیشماری را برای نقش اصلی زن(Claire Foy) به ارمغان آورده است. بازی این بازیگر، در نقش ملکه الیزابت بی نقص(نمایش ترکیب قدرت و عشق کار بسیار دشواری است که این بازیگر موفق به انجام آن شده است) و بسیار احساسی است.

تریلر سریال:

ویژگی های مثبت این سریال برای علاقه مندان به یادگیری زبان چیست؟

  1. بازی های بسیار خوب و تاثیرگذار (کافی است چند دقیقه از این سریال را تماشا کنید تا به حرفم پی ببرید)
  2. لهجه بریتانیایی بازیگران فیلم (این ویژگی یکی از دلایل مهم جذب شدن من به این سریال بود.و حقیقتا لهجه بازیگران فیلم بسیار سلیس و گوش نواز؛ طرفداران انگلیسی بریتیش، این سریال را از دست ندهند.)
  3. فیلم نامه بسیار قوی که به راحتی تماشاگر را درگیر می کند(خط داستانی بسیار جذاب و پرکششی دارد و شما هنگام تماشای سریال، به کلی فراموش می کنید که در حال یادگیری انگلیسی هستید، همچنین به خاطر جذابیت داستانی، انگیزه زیادی برای تماشا به شما می دهد. )
  4. اصطلاحات بسیار زیاد و مفید

خلاصه داستان:

تاج ( The Crown ) یک سریال تاریخی و درام می باشد که فصل اول آن به صورت کامل توسط شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر گردیده است. این سریال، زندگی و سرگذشت ملـکه الـیزابت دوم انگلستـان را به تصویر می کشد. او در سال 1947 تصمیم به ازدواج با پرنس فیلیپ گرفت . وضعیت جسمانی جرج ششم، پادشاه وقت بریـتانیا از سال ۱۹۴۸ میلادی رو به وخامت نهاده بود. در سال ۱۹۵۱ میلادی، به علت بیماری سرطان، تحت عمل قرار گرفته بود. در تاریخ ۶ فوریه ۱۹۵۲ میلادی، جرج ششم، در سن ۵۶ سالگی درگذشت. بر اساس قانون پیشین وراثت سلطنت در بریتانیا که قدمت آن به بیش از ۳۰۰ سال می‌رسید، اولین فرزند پسر پادشاه وارث سلطنت بود و تنها در صورتی که پادشاه فرزند پسر نداشت، دختـر ارشد او بر تخت سلطنت تکیه می‌زد. به همین دلیل و چون جرج ششم فرزند پسر نداشت، تاج و تخت سلطنت به دختر ارشد وی منتقل شد. شاهدخت الیزابت، دوشس ادینبرا، در شکارگاه سلطنتی در کنیا بود که خبر مرگ پدرش را دریافت کرد. بارش توفان بازگشت هواپیما را به تأخیر انداخت و یک روز بعد شاهدخت الیزابت به همراه همسرش فیلیپ به بریـتانیا بازگشت. وینستون چرچیل، نخست‌وزیر و سایر مقامات دولت بریتانیا از او در فرودگاه استقبال کردند. الیزابت در ۸ فوریه ۱۹۵۲ و در سن ۲۵ سالگی ملکه بریتانیا و قلمروهای همسود شد و پدر او هفت روز بعد به خاک سپرده شد. ۱۶ ماه بعد مراسم تاج‌گذاری او انجام گرفت….

نظر من در مورد سریال:

سریال بسیار سرگرم کننده و جالبیه.بازیگرا خیلی خوب بازی کردن و بسیار روان صحبت می کنن؛ لحظات احساسی خیلی زیبایی داره.سبک گفتاری و دیالوگ ها رسمی و اگرچه داستان سریال بر میگرده به گذشته، ولی اصطلاحات مفید زیادی داره. به طور کل ملکه الیزابت قدرت های پنهان زیادی در دنیای امروز داره که هنوز آشکار نشده و همین مسئله رمز آلود بودن سریال را دوچندان می کنه.
پیشنهاد می کنم ببینید.

بازیگران شاخص:

Matt Smith

Claire Foy

لینک های مفید:

اطلاعات سریال در وبسایت IMDB
نقد سریال تاج
لینک دانلود سریال با کیفیت های مختلف


توجه: برای دنبال کردن تایپک ها، تگ Introducing _Movies _and _Tv Shows را دنبال کنید

15 پسندیده

عالیه آقا صادق :pray: :muscle: :ok_hand: خیلی تر و تمیز و دلپسند
جای همچین پست هایی تو تالار خالی بود
دمت گرم :rose:

3 پسندیده

نظر لطف شما را می رسونه.شما خودتون استادید

2 پسندیده

مرسی بخاطر معرفی این سریال بسیار زیبا…
همچین سریال هایی بخاطر نوع دیالوگ های رسمی شون واسه ما زبان آموزا شاید یکم سخت باشه ولی دیدن این سریال خالی از لطف نیست :cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom:

2 پسندیده

سلام خیلی ممنون از تجربه عالیتون و متشکر از این که اون رو در اختیار ما هم گذاشتید :rose::rose:

1 پسندیده

خواهش می کنم. قطعا از تماشای این سریال لذت خواهید برد. بازیگر نقش اصلی فوق العادس

1 پسندیده

خواهش می کنم. سعی می کنم بازم معرفی کنم.

2 پسندیده

سلام :tulip::hibiscus::sunflower::sunflower::blossom:شبتون پرازلبخند :tulip::hibiscus::sunflower::sunflower::blossom::rose::cherry_blossom::bouquet::bouquet:واقعا عاای مثل بقیه ی کارهاتون :tulip::hibiscus::hibiscus::sunflower::blossom::rose::cherry_blossom::bouquet::bouquet::ok_hand::ok_hand::ok_hand::tulip::hibiscus::hibiscus:

1 پسندیده