درخواست راهنمایی

سلام به همگی دوستان
من مدت کوتاهیه که با این نرم‌افزار آشنا شدم و یه مدت هم داستانهای کوتاه بچه گانه رو میخوندم و خلاصه نویسی میکردم . ولی متاسفانه بازهم یک مقدار در زبان خواندن من فاصله افتاد . ممنون میشم من رو در جهت استفاده حداکثری از این نرم افزار راهنمایی کنید و تجربیاتتون رو در اختیار من قرار بدید.
بازم ممنونم

2 پسندیده

سلام دوست عزیز

از اونجایی که اطلاعاتی در مورد سطح فعلی زبانتون ارائه نکردین، نمیشه در ارتباط با معرفی منابع مناسب، کاری انجام داد.
اما به طور کلی، از نظر من، مهمترین و تعیین کننده ترین فاکتور در زبان آموزی، حفظ و تقویت انگیزه و پشتکار و مداومت در یادگیریه.
بنابراین سعی کنین با در نظر گرفتن یک حداقل زمانی مناسب، مداومت رو در یادگیری بشدت حفظ کنین.
با توجه به سطحتون یک پکیج مناسب رو انتخاب کنین و به شیوه ی یادگیری بدون تلاش، اون رو به مدت حداقل یک هفته تکرار کنین. در مورد جزئیات یادگیری انگلیسی بدون تلاش، توی همین تالار و با کمی جستجو میتونین مطالب و تجربیات زیادی بدست بیارین.

انگلیسی قدرت که سرآمد همع پکیج هاست برای شروع یادگیری، اگر اون رو مناسب دیدین، برای استارت زدن با اون درنگ نکنین. چون خودش شما رو در بهترین مسیر به میش میبره

قبل از اون میتونین از پکیج داستانهای واقعی هم شروع کنین. اون هم جزو پکیج های استاندارد و معروفه

پکیج دروس پایه انگلیسی بدون تلاش هم که هست

فقط مداومت در کار رو حفظ کنین و با مشارکت بیشتر در تالار هم میتونین انگیزه های لازم رو همیشه در حد بالا نگه دارین

با آرزوی موفقیت برای شما

3 پسندیده

با سپاس فراوان از پاسخگویی تون

در مورد سطح زبانم فکر میکنم در حد متوسط یا یه خورده کمتر باشه . فعالیتم رو در این نرم افزار با خواندن و شنیدن و خلاصه نویسی داستانهای بچه گاه (سطح ساده) آغاز کردم ولی حقیقتش یه مدتی این کار رو می کردم ولی این قضیه به مرور خسته کننده شد حالا برای اون حفظ انگیزه باید یه فکری بکنم .
بازم از راهنماییتون و زمانی که گذاشتید سپاسگزارم .

2 پسندیده