تفاوت شتاب دهنده با مکالمه فعال

سلام.
من متوجه نشدم چه فرقی بین قسمتهای مکالمه فعال با شتاب دهنده ها وجود داره و با متن اصلی هم. فرقی در نوع گوش دادن به اونها وجود داره؟

==================
این تاپیک مربوط به درس« زندگی یا مرگ » در نرم‌افزار «زبانشناس» است.
دوره: « داستان های واقعی » فصل: « زندگی یا مرگ »

1 پسندیده

سلام

ایده ی شتابدهنده های سرعت، مثل همون ایده ی مینی استوری های AJ هست، که از داستان اصلی، سوالاتی پرسیده میشه برای کنترل درک مطلب شما، و همچنین مسلط شدن و فراگیری عمیق الگوهای گرامری

مکالمه ی فعالانه هم علاوه بر اینکه همچنین ایده ای رو دنبال میکنه، یه تفاوتی که با قبلی داره اینه که از شما انتظار داره فعالانه تر و در واقع خلاقانه تر اون تمرین رو انجام بدین و در جواب سوالات فقط محدود به جملات داستان نشین و نظر خودتون رو هم در پاسخ ها بگین، کمک میکنه که شما کمی حرفه ای تر تمرین مکالمه کنین

6 پسندیده

سلام ببخشید چرا فقط ۴ زمان توی پکیج و داستان های واقعی هستش؟چرا بقیه زمان ها را ندارد؟علت خاصی داره ؟

1 پسندیده

سلام

اتفاقا پکیج داستانهای واقعی یکی از معدود پکیج هایی هست که خیلی مفصل به مقوله ی زمانها پرداخته و از این لحاظ تقریبا منحصربفرد محسوب میشه.
بر اساس نظر و یا حتی میشه گفت توصیه ی بسیاری از اساتید مطرح، شما برای شروع کار، بهتر هست که ابتدا روی زمانهای ساده مثل حال و آینده و گذشته ساده تمرکز کنین و ایده اینه که تا در این زمانها به درجه ی مستری نرسیدین، حتی سراغ زمانهای کامل نرین.
بر این اساس، این پکیج حتی پا رو فراتر هم گذاشته و از این لحاظ پکیج کاملی هست.

5 پسندیده

چیزی که برای من در اپ هست این ۴ زمانه
منظورتون اینه که این ۴ زمان بدانیم کفایت میکنه ؟

این زمانها مخصوص شما نیست و این پکیج برای همه، همین زمانها رو داره. و برای شروع، مهارت پیدا کردن در این زمانها خیلی هم کامل و خوبه، سایر زمانها رو هم به مرور باهاشون آشنا خواهید شد. این پکیجها توسط افراد خبره و کاربلد تهیه شدن، پس به سیستم اعتماد کنین و از پیشرفتتون لذت ببرین.
موفق باشید

5 پسندیده