اهسته بسوزان

They were sold out of purple cats.

معنیش دقیقا چیه؟

2 پسندیده

What does the meaning of carve out and forums and maniac

2 پسندیده

گربه های بنفش رو فروختن تموم شد. وقتی میگن sell out یعنی فروختن و تموم شده

به مفهوم ساختن یا بدست آوردنه.

کلمه carve یعنی تراش دادن فرض کنید چیزی رو تراش دادید و وقتی تراشش میدید چی میشه؟ یه چی ساخته میشه یا بدست میاد :smiley:

انجمن ها.

مثل همین زبانشناس خودمون.

فک کنم تو درس مفهوم هیولای خودمون رو بده. ما میگیم طرف خیلی گولاخه یا غوله. اینجا هم از این واژه به شکل مثبت استفاده شده.

در کل معنی لغویش به شکل دیوانه وار وحشی بودنه. ولی میشه گفت یارو برای موفقیت وحشیه کارای عجیب میکنه و…

همه چی در قالب اهمیت پیدا میکنه.

6 پسندیده

Hi my friend thank u for ur helping

2 پسندیده

سلام. Maniac به معنی دیوانه وار است.وقتی برای شخص به کار میره یعنی طرف یا عصبی یا کارهایی انجام میده که از تصور و توان بقیه خارجه.مثلا شما میگی ورزش کردن فلانی رو دیدی ؟و دوست شما جواب میده اون که روانیه.منظور این نیست که واقعا دیوانست اشاره به جسارت وقدرت طرف داره.carve به معنی تراشیدن و یکی از معانی دیکشنری بریدن و جدا کردن است.carve out در واژگان درس کاملا توضیح داده به معنی کنار گذاشتن و در درس به همراه دیگر کلمات به معنی اختصاص وقت به خانواده به کار رفته.منظور از پاراگراف این است که در عوض هر ساعت وقت برای دویدن آهسته شما چندساعت زمان پر انرژی بدست میاورید که میتوانید به خانواده و دیگر کارها بپردازید .درصورتی که اگر ورزش نمی کردید یا تند ورزش می کردید خسته و کسل بودید و می خوابیدید.خودش هم سوال میکنه برای این وقت اضافی که بدست میاورید چه برنامه ای دارید؟راستی تو خیلی از appهای ورزشی برای تنظیمات از کلمه maniac استفاده میشه که معنی حالت سنگین و دیوانه وار را دارد.

4 پسندیده