درخواست منابع قوی برای یادگیری زبان به صورت خودخوان

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز:
من سابقه زبان اموزی در اموزشگاهها تا سطح متوسط رو دارم … به دلیل اشتغالاتم ترجیح دادم به صورت خودخوان بخوانم…28 سال سن دارم.
اما الان نمیدانم رو چه منابعی وقت بزارم که هم از نظر زمان وهم هزینه مقرون به صرفه باشد…ومنابع قوی هم باشند.
بنابراین ممنون میشم اگر از پایه زبان یعنی صفر تا پایان سطح ترمیک (قبل IELTS)منابع معتبر و مفیدی در هر چهار مهارت زبان معرفی کنید.
با تشکر.

5 پسندیده

سلام

منابع : زبانشناس ، زیبوک ، زوم

متد : انگلیسی بدون تلاش

و دیگر هیچ

به قول تاج الشعرا ( عمان سامانی ) :

من از مفصل این نکته مجملی گفتم
تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل

14 پسندیده

سلام.
نرم افزارها غالبا برای اندروید هستند ومن سیستم عامل اندروید ندارم.

2 پسندیده

پس وقتشه که انتخابتون رو عوض کنین :sweat_smile:

اگر هم ممکن نیست، میتونین از شبیه سازهای آندروید، روی کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کنین.
یا حتی از طریق وبسایت های این منابع، بهشون دسترسی پیدا کنین.

این سیستم ارزش هر گونه تغییری رو داره

موفق باشین

7 پسندیده

سلام اگه بخواید برای IELTS آماده بشید کتابها و منابعش فرق داره و اگه برا یادگیری میخواید باز فرق داره.منظورتون از خودخوان برا چه منظوریه؟

1 پسندیده

سلام. برای یادگیری . از ابتدا تا سطح ادونس (دوره ایلتس نه)… برای چهار مهارت زبانی لیسینینگ و رایتینگ و اسپیکینگ وردینگ قوی ترین منابع رو می خواستم. ممنون.

1 پسندیده

سلام.برای هر 4 مهارت ابتدا باید دوره کامل سری کتابهای Family and Friends را از اول تا آخرش بخونید تا کمی با روند کتابها و … آشنا بشید و بعد اطلاع بدید تا بگم بعدش چه سری را شروع کنید.
نکته مهم اینکه حتما حتما از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی oxford elementary استفاده کنید.
یه عکس راهنما هم برای استفاده صحیح فونتیک براتون میفرستم که بتونید لغات را صحیح تلفظ کنید.

3 پسندیده

سری کتاب های Family and Friends برای آموزش زبان به کودکان هست، من هر چی فکر کردم دلیل و منطق شما رو برای پیشنهاد این سری کتاب به یه فرد 28 ساله نفهمیدم. من که هر چی فکر کردم منطقی برای این کار پیدا نکردم به نظر من همچین پیشنهادی کاملا غیرمنطقی هست. من هیچ تخصصی در زمینه آموزش زبان ندارم و خودم فقط زبان رو در حد elementary اون هم به صورت ناقص خوندم…با اینکه تخصصی ندارم میشه به این موضوع با دلیل و منطق هم نگاه کرد. وقتی آدم کاتالوگ های انتشارات معروف کتب آموزش زبان انگلیسی (ELT) مثل کمبریج و لانگمن و آکسفورد رو نگاه میکنه دسته بندی سنی بر صورت primary - secondary و Adult هست که هر کدوم کتاب های مخصوص خودشون رو دارن. یعنی برای هر گروه سنی سری کتاب های مخصوص اون گروه سنی تدوین شده حالا من نمی دونم شما چرا این نکته ساده و ابتدایی رو در نظر نگرفتین؟؟؟!!!

2 پسندیده