خلاصه داستان عامل کشش از Power English

سلام به همه مخصوصا عزیزانی که وقت میذارن و لتس تاک ها رو گوش میدن:tulip:بخاطر قولی که به پروین خانم دادم که امروز یه وویس میذارم، این وویس رو گذاشتم. و یه اعتراف کنم که قبلن ها مینی استوری ها رو می نوشتم و هنگام ضبط نیم نگاهی میکردم و بعد میگفتم:wink: ولی این داستان رو اونقدر گوش دادم تا بتونم هر چی توی ذهنم موند رو از حفظ بگم که بالاخره موفق شدم:wink:البته خیلی آروم و کند گفتم چون همزمان به داستان فکر میکردم که پیوسته و مرتب بگم! حتی خیلی جاها از خودم جمله ساختم و عین ای جی نگفتم! خلاصه با همه کاستی ها لطفا گوش بدید و نظر بدید!:blush::rose::rose::rose:قبلا سپاسگزارم. در همینجا از آقا کامبیز قدردانی میکنم بابت راهنمایی هاشون:rose:

15 پسندیده

سلام من همش فکر میکردم خودم دارم داستان تعریف میکنم چون من هم مثل شما صحبت میکنم.افرین

4 پسندیده

سلام زهره خانم عزیز. ممنون که اینقد به من لطف دارید. واقعا لذت بردم خیلی عالی بود
دیگه هیچی نمونده بگم. خودتون عالی هستین

بهترین کار ممکن رو انجام دادید. خودتونو وادار کردین که از حوزه‌ی راحتی telling story بیرون بیاین و از معلومات خودتون استفاده کنید که نتیجه‌ش عالی بود. به زودی با همین روش نتیجه‌ برا خودتون غافلگیرکننده خواهد بود چرا که هر بار که خودمون رو به چالش بکشیم، یک تغییر مثبت برامون رخ می‌ده.

5 پسندیده

سلام معصومه خانم. ممنونم که صدامو گوش کردید🌹لطف دارید. شما هم موفق باشید.

3 پسندیده

سلامی دوباره. ممنونم پروین خانم که برام وقت میذاری:rose::gift_heart: نظر لطف شماست که تایید کردید. آره واقعا از محیط امن خارج شدم و خودمو به چالش کشیدم و حس خوبی داشتم از اینکه تونستم بگم:blush: این هم بخاطر اینه که آقا کامبیز عزیز پیشنهاد دادند که راجع به کارهای روزانه ام استوری بگم و منم تقریبا این کارو میکنم ولی متاسفانه هر روز نه! چون گاهی که بیرون کار دارم و میرم خیلی کلافه میشم ! بازم ممنونم پروین خانم که منو فالو میکنی تا در تالار حاضر بشم:blush::rose:آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.

3 پسندیده

سلااام به به زهره خانوم عزیز
تعهد و پشتکارت حرف نداره. پیشرفتت واقعا محسوسه به جد میگم. براووو :clap::clap::clap::rose::rose:

اتفاقا درستش همینه اینکه ذهنت رها باشه و هر آنچه میاد بر زبان بگی اصلا نیاز نیست کاملا ساختارش همانند داستان مینی استوری باشه.
با ارزوی موفقیت

4 پسندیده

سلام زهره خانم
شما چندوقته شروع کردین ؟
لتس تاکتونو گوش دادم با این که آروم و شمرده صحبت میکردین اما جمله هاتون خیلی درست بود اکثرشون
خیلی خوب بود :clap::clap::clap: با این تلاش و پشتکاری که دارین ، هر روز دارین پیشرفت میکنین

یه روشی که برای سریعتر صحبت کردن حداقل واسه من مفید بوده بازگویی داستان توی محدوده زمانی بوده

درکل خیلی عالی بود لذت بردیم حتما حتما بازم وویس بزارین :smiling_face_with_three_hearts: :clap::clap:

5 پسندیده

سلام نسیم جون:blush:قربونت برم:rose:ممنونم که گوش دادی. از حمایتها و محبتهاتون هم ممنونم:gift_heart::rose::rose:

2 پسندیده

سلام مریم خانم. سپاسگزارم که وویسم رو گوش کردید🌹بطور جدی و پیوسته حدود پنج شش ماهی هست که شروع کردم ولی متاسفانه بخاطر شرایط شغلیم حدودا حداقل نیم ساعت تا یه ساعت در روز درس ها رو گوش میدم و خلاصه هر روز به انگلیسی و اهمیت آن در شغلم فکر میکنم و سعی کردم در هر شرایطی رهاش نکنم حتی شده در حد یکی دو جمله هم که شده با خودم حرف بزنم و در مقطی کوتاهی پارتنر نسیم خانم و آقا کامبیز بودم که شکر خدا قفل زبونم باز شد و یه کم میتونم حرف بزنم😊 حق با شماست تایم گذاشتن خیلی خوبه ولی اونم باید وقت بذاری هی سریعتر و سریعتر بگی. من الان تمرکزم تا یکماه آینده روی شغلم هست انشاالله بعد از اون تمرکز میکنم روی زبان برای حداقل روزی سه ساعت!

4 پسندیده

ایشالا هر روز خبر موفقیتهای روزافزونتونو بهمون بدید :rose::rose: موفق باشین

5 پسندیده

عالی بود:lips::pray::pray::pray::pray::pray::pray::pray::lips::pray:عالی

1 پسندیده