ارزیابی دوره نیمچه داستان‌ها

ارزیابی دوره نیمچه داستان‌ها
none 4.652647975077882 321

دوست خوبم بخش بزرگی از دوره‌های اپلیکیشن زبانشناس مثل داستان‌های کودکانه و مصور، دوره‌های انگلیسی بدون تلاش و … به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار‌گرفته که می‌تونین‌ از اونا استفاده کنین.

امکانات اپلیکیشن هم مثل هایلایت لغات، جعبه لایتنر تعاملی، دیکشنری‌ها، آمار پیشرفت تحصیلی و… در ابتدا قابل دسترسی هستند تا بتونید این امکانات رو به صورت رایگان تست کنید.

اما پس از مدت کوتاهی این امکانات غیر فعال میشن و برای فعالسازی مجددشو نیاز به خرید اشتراک دارین.

هزینه‌ی اشتراکی که شما پرداخت می‌کنید، صرفا جهت بهبود خدمات تیم زبانشناس و توسعه‌ی آموزش زبان انگلیسی در بستر اپلیکیشن خرج میشه :rose:

دوست خوبم در چه مورد راهنماییتون کنم؟ درمورد انتخاب منبع سردرگم شدین؟

برای تغییر سرعت تو درس‌ها کافیه که نوار ابزار پلیر رو که تو قسمت پایین درس‌ها قرار گرفته رو به سمت بالا بکشین. پس از انجام این کار در سمت راست آیکون “1x” ظاهر میشه که شما می‌تونین با کلیک بر روی اون، سرعت درس رو به راحتی تغییر بدین.

عالی

1 پسندیده

سلام این بخش برای کسی که زبانش ضعیفه مناسبه
یا نه؟
در سطح داستان های مصور صوتی هستم

سلام دوست خوبم بله مناسبه اگر این پکیج براتون سخته میتونید از لینک زیر کمک بگیرید که چه پکیجی رو انتخاب کنید

1 پسندیده

awlie

1 پسندیده

سلام اینجا یه درسی بود به اسم خودکار گم شده چرا پیداش نمیکنم؟

اگر مطمئن هستین در اپ بوده میتونین سرچ کنین از بخش کاوش دوست خوبم

عالی بود

1 پسندیده

perfect

1 پسندیده

بسیار عالی
سپاس

1 پسندیده

it’s very good

1 پسندیده

سلام لطفا ترجمه فارسی را در گزینه دانلود بذارید ،دیکه نیاز به خرید اشتراک نیست

سلام دوست خوبم ترجمه ها توسط تیم زبانشناس انجام شده و برای ترجمه ها زحمت زیادی کشیده شده و امکان رایگان کردن نیست و جز اشتراک برنامه ست.

1 پسندیده

Perfect

1 پسندیده

عالى

1 پسندیده

سلام من سطحمB2هست ولی این دوره که سطحش A2هست توی برنامه ریزی ک اقای کامبیز کشاورز توی مقاله اشون راجع بهB2گذاشتن قرار داره ، واقعا گیج کننده اس
بجز دوره انگلیسی قدرت کدوم دوره مناسبس طحB2هست؟چون با موضوع ومحتوای انگلیسی قدرت ارتباط برقرار نمیکنم

سلام
وقت بخیر

@lilium

اگر منظورتون این مقاله است، تو این مقاله آقا کامبیز به طور نسبی و طبق تجربه شخصی شون این دسته بندی ها رو انجام دادن و خب این دوره سطحش میشi گفت بین A2 و B1 هست

در مورد انگلیسی قدرت طبق گفته ای جی هوگ خب این دوره در دسته بندی B1 قرار میگیره اما از اونجایی که از درس 15 به بعد انگلیسی قدرت یکم سطح درسا بالاتر میره آقا کامبیز این دوره رو بین B1 و B2 در نظر گرفتن یعنی یکسری درسهاش ممکنه در سطح فرامتوسط باشه یکسری ها متوسط رو به پایین

ولی در کل اگر مردد هستین پیشنهاد ما اینه آزمون تعیین سطح بدین که مطمئن بشید در چه سطحی هستین و کلا یادتون باشه برای انتخاب هر منبعی ( کتاب، پادکست، دوره، فیلم و…) همیشه باید در نظر داشته باشید که منبعی انتخاب بشه که شما بتونید تا حدود زیادی متوجهش بشید.

نه خیلی سخت باشه و نه خیلی آسون، در عوض یه منبع قابل فهم باشه ولی یه کوچولو شما رو به تلاش بندازه.

به طور کلی بهتره که ۸۵ الی ۹۰ درصد منبع انتخابی رو متوجه بشین. اینجوری ذهن شما به بهترین شیوه ممکن میتونه با مطلب ارتباط بگیره و پیشرفتتون سریع‌تر اتفاق میوفته.

1 پسندیده

منم نمیتونم ارتباط برقرار کنم گیج شدم