بازخوانی دوره داستانهای واقعی جهت یادگیری بیشتر

سلام به همگی
خدارو هزاران بار شکر امروز به داستان آخر مجموعه داستانهای واقعی رسیدم و به امید خدا ظرف امروز و فردا تموم میشه و بابت این موضوع خیلی خوشحالم و از صمیم قلب از دست اندرکاران این برنامه عالی تشکر میکنم که نرم افزارتون تا این حد جذاب و انگیزه دهنده ست. واقعا دست مریزاد به همتون… .
از اونجاییکه به این بخش به خاطر واقعی بودن داستانهاش، علاقه خیلی خیلی خیلی زیادی داشتم ولی با اینکه نسبتا خوب وقت گذاشتم و کلمات، عبارات و نکات واقعا زیادی یاد گرفتم ولی هنوزم احساس میکنم خیلی چیزا از یادم رفتند…! حالا این سوال برام پیش اومده که به نظر شما باز برگردم و از اول این دوره رو بخونم یا نه برم دوره بعد…؟؟؟ ممنون میشم بنا بر تجربیات خودتون، راهنماییم کنید.
با سپاس فراوان

==================
این تاپیک مربوط به درس« داستان انگلیسی نابغه‌ای از یاد رفته » در نرم‌افزار «زبانشناس» است.
دوره: « داستان های واقعی » فصل: « نابغه ی فراموش شده »

8 پسندیده

سلام و خدا قوت :bouquet::star_struck:

تا تنور این دوره تون هنوز گرمه:

میشه لطف کنیدو در مورد تجربه تون از این دوره بیشتر صحبت کنید.

سطح و توانایی های قبلی تون و سطح کنونی تون رو
چکار می کردید/ نمی کردید بهتر بود
کلا، هر چی پیشنهاد دارید برا کسایی که می خوان این دوره رو شروع کنن…بفرمایید

We are all ears!

2 پسندیده

سلام
بله حتما.
راستش قبل از شروع این دوره یه کم میترسیدم و نگران بودم و احساس میکردم سخت و زیاده و واقعا هم همینطور بود و چون نمیخواستم انگیزه مو از دست بدم برای همین تصمیم گرفتم فقط داستانهارو بخونم و دایره لغتم رو بالا ببرم و به قدری موضوع داستانها جذاب و دوست داشتنی بودند که اصلا فکرش رو نمیکردم اینقدر علاقمند بشم و دوستشون داشته باشم. من با خود داستانها مشکل نداشتم و واقعا برام جذاب بودن ولی مراحل بعدش رو اصلا نتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم برای همین ترجیح دادم اول متن داستانهارو تموم کنم و بعد برم مراحل بعد یعنی مکالمه فعالانه و زمانها و … و از اونجاییکه دوره رو به طور کامل تموم نکردم پس فعلا نمیتونم به طور کلی و دقیق نظر بدم ولی تا اینجاش واقعا راضی بودم و عالیه و تغییر زیادی رو نسبت به قبل در خودم احساس میکنم و جمله سازیم به انگلیسی خیلی خیلی خیلی بهتر و قویتر و صحیح تر شده که واقعا بابت این موضوع خوشحالم.
نکته مهمی که بهش رسیدم اینه که باید بلافاصله مکالمه فعالانه و زمانهاش رو شروع کنم چون میدونم و مطمئنم تاثیر خیلی زیادی رو در listening ام بوجود میاره. خلاصه همه چی عالی و بی نظیره…
بعد از انجام این مراحل حتما نظرم رو براتون به اشتراک میذرام.

4 پسندیده