سلام دوستان. سوالی داشتم از حضورتون. من الان بسته انگلیسی قدرت رو مطالعه میکنم. میخواستم بدونم این بسته رو تموم کنم بعد برم سراغ تاپیک های دیگر یا همزمان یک بسته دیگر رو شروع کنم؟ مرسی![]()
![]()
![]()
3 پسندیده
سلام. توصیهی من اینه بستهی قدرت رو با تمرکز کامل بخونید و در کنارش هیچ بستهی اصلی رو مطالعه نکنید (منظورم بستههای مشابه به بستهی قدرته).
اما میتونید کتابها و داستانهای زیبوک رو هرکدوم که مناسب سطحتون هست بخونید.
7 پسندیده