تقدیر و تشکر

سلام دوستان‌. وقتتون بخیر و شادی

میخوام از یکی از اعضای تازه‌وارد زبانشناس تقدیر و تشکر کنم بابت حضورشون و پاسخ‌های شایسته و بایسته‌ای که به سوالات میدن. از پاسخ‌ها و نوشته‌هاشون مشخصه که سطح زبانشون بالا است و ازشون می‌خوام اگه اشکالی نداره کمی به معرفی خودشون و پیشینه‌ی زبانیشون بپردازند‌.

ایشون کسی نیستن جز خانم دانشور @mry-daneshvar

15 پسندیده

سلام پری جون . بله منم متوجه شدم ، دوست دارم بیشتر باهاشون آشنا بشم

6 پسندیده

سلام
وقتتون به خیر
خوشحالم که تا اینجا تونستم مفید باشم و ممنون از شما.
حقیقتش جواب بعضی از سوال‌ها رو خودم هم نمی‌دونم و با جستجوی اینترنت به زبان انگلیسی پیدا می‌کنم که همین باعث می‌شه بیشتر یاد بگیرم. سطح زبان من Intermediate هست و سه ترم رو با یک کلاس مجازی گذروندم اما تصمیم گرفتم خودآموز مسیر رو ادامه بدم. البته که کلاس‌ها مفید بودن اما به اندازه‌ی زمانی که از من می‌گرفت موثر نبود و پیشرفت من بیشتر به خاطر فعالیت‌های جانبی خودم بود. بعد از اون در کنار منابع دیگه‌ای که برای يادگيری زبان مطالعه می‌کنم، از نرم‌افزار زبانشناس هم استفاده می‌کنم.
امیدوارم هم‌چنان بتونم توی این مسیر همراهیتون کنم.

13 پسندیده

خیلی هم عالی. به جمع زبانشناس خوش اومدید.

قطعا راه درست رو انتخاب کردید. چون هرکسی با پیشینه‌ی اندکی می‌تونه مربی خودش بشه حالا شما که intermediate هستید، اصلا نیازی به کلاس ندارید.
چون کلاس، جدا از هزینه‌ش، وقت و انرژی زیادی از آدم می‌گیره.

منتظر وویس‌هاتون هستم و مشتاق شنیدن صداتون.

موفق و پیروز باشید :cherry_blossom::blush:

7 پسندیده

ممنونم
هم‌چنین شما و همه‌ی اعضای زبانشناس.

5 پسندیده

تبریک میگم بهتون
امیدوارم همیشه موفق باشید
روزانه چقدر به زبان اختصاص میدین؟

7 پسندیده

ممنون
حداقل یک ساعت رو مطالعه دارم اما اگر فیلم دیدن به زبان اصلی و مطالعه مقاله‌های انگلیسی و… رو هم حساب کنم بعضی روزها تا سه ساعت هم می‌شه.

8 پسندیده

سلام دوست عزیز خانم @mry-daneshvar
خوش اومدید به تالار زبانشناس و از حضور پرشور و مفید شما متشکریم ممنون ازت گل گلی :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

7 پسندیده

خیلی ممنون
لطف دارید شما.
موفق باشید.

5 پسندیده

خوشبختیم عزیزم
امیدوارم موفق و موید باشین

6 پسندیده

من هم همین‌طور
امیدوارم هر روز موفق‌تر از روز قبل باشید.

5 پسندیده

سلام گل دختر عزیز @mry-daneshvar
عصرت بخیروشادی نازنیینم :cherry_blossom::bouquet::blossom::blossom::sunflower::hibiscus::hibiscus::tulip::rose::heart::kiss::kiss::kissing_heart::kissing_heart:ابتدا به جمع زبانشناسیها خوشآمد میگم وانشاالله بهترین لحظه ها را در این جمع سپری کنی نازنیینم :rose::heart::kiss::kiss::heart_eyes::kissing_heart::blossom::tulip::tulip::sunflower:براتون از صمیم قلب آرزوی موفقیت و در اوج بودن را درتمام مراحل زندگیتون از خدای بزرگ خواستارم خوشگل خانم :rose::heart::heart::kiss::kissing_heart::heart_eyes::sunflower::bouquet::cherry_blossom::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::tulip::tulip::hibiscus::sunflower:بابت تک تک زحماتت تشکر ویژه :rose::heart::heart::heart::heart::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::tulip::sunflower::blossom::bouquet::cherry_blossom:

6 پسندیده

خیلی ممنونم از لطف و محبتتون.
خوشحال می‌شم اگر بتونم توی این مسیر به شما کمک کنم و خودم هم از راهنمایی‌هاتون استفاده کنم.
موفق باشید.

4 پسندیده

سلام خانم دانشور عزیز
خوشحالم بابت حضور موثرتون در جمع زبان شناس ⚘⚘
براتون آرزوی موفقیت های بیشتر دارم :heart_eyes:

4 پسندیده

ممنون از شما
امیدوارم هر روز پرانرژی‌تر و محکم‌تر در مسیر رسیدن به اهدافتون قدم بردارید.

4 پسندیده

سلام خواهرعزیزم خوشبختم ازآشناییتون انشاالله موفق وپیروزباشید:heart::palms_up_together::palms_up_together::palms_up_together::palms_up_together::palms_up_together::tulip::tulip::tulip::tulip::tulip:

5 پسندیده

ممنونم
امیدوارم شاد و موفق و سربلند باشید.

4 پسندیده