واقعا چرا؟

سلام خسته نباشید.
من نسخه (مثلا) طلایی رو خریدم و تقریبا خیلی از درسها ترجمه نشدن و نسخه طلایی فرق چندانی با نسخه عادی و آزمایشی حتی نداشت. حداقل قبل خریدن این توضیحات رو هم بدید آدم با چشم باز انتخاب کنه که بخره یا نه. واقعا از شما دیگه انتظار نداشتم. احساس میکردم که نرم افزار متفاوتیه ولی مث بقیه فقط تبلیغ و پول کشیدن از مردم بدبخته.


این تاپیک مربوط به درس« درسنامه واژه ها » در نرم‌افزار «زبانشناس» است. دوره: « دروس پایه ی انگلیسی بدون تلاش » فصل: « مانع پیشرفت - درسنامه اصلی »

4 پسندیده

سلام دوست عزیز
این نرم افزار واقعا بهترینه و من ک مشترک هستم یه هزاری توجیبم نمیره ک دارم تعریف میکنم
تفاوت زیادی داره اشتراکا باهم
اینکه شما انواع پادکست ها در بخش زبانشناس
انواع کتاب در بخش زیبوک‌و انواع فیلم ها در بخش زوم رو دارید
هر لحظه دیکشنری خاستید فعاله
جایی رو گیر کردید میتونید سوال پرسید و سریع جواب میدن
متود اموزشی قوی
شما یک ماه بااین نرم افزار کار کنید
انصاف به خرج بدید
اگه خوب نبود بنده شخصا هزینه اشتراک شمارو برمیگردونم
@gheidar3
ایدیه تلگرام بنده و اینستای بنده هست‌.
امیدوارم موفق باشید
شب خوش

16 پسندیده

@hnaseri

5 پسندیده

سلام جناب @vivi2 صبحتون بخیروشادی :rose::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip:
در تایید صحبتهای جناب @Gheidar1 من هم به شماپیشنهاد میکنم ۱ماه بیغرضانه وباپشتکار ازاین برنامه استفاده کنید مطمئن باشید تغییرعقیده میدهید شک نکنید :blush::blush::ok_hand::ok_hand::rose::cherry_blossom::bouquet::blossom: من هم درسطح شما هستم واقعاپیشرفت خودم رو دارم به عینه میبینم در مورد ترجمه های درسها،ترجمه برای سطح ابتدای مناسب وبه سطح متوسط روبه بالا برسیند دیگه نیاز به ترجمه نخواهید داشت بلکه باپایه ی قوی دیگه بیشتر درسها و متنها رو متوجه خواهید شد الانم درسطح ابتدایی درسها ترجمه دارند واینکه دوستان زحمت ترجمه ی کتابها رو دارند میکشند اینقدر عجول نباشیدو اگر در ترجمه مشکلی داشته باشیند در تالار میتوانید مطرح کنید دوستان گل جواب سوالهایتان را خواهند داد نگرانش نباشید :blush::blush::blush::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower: برایتان موفقیت و بهروزی از صمیم قلب آرزومندم :pray::pray::pray::rose::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip: انشاالله به زودی وویسهای شماروهم در تالار شاهد خواهیم بود و۱توصیه ی دوستانه هم که دارم اینکه در تالار فعال باشید هم مشکلاتتان در اینجا حل خواهد شد وهم پیشرفتتان سرعت خواهد گرفت :blush::blush::blush::blush::rose::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip:

کابران موفق بااستفاده از نرم افزار:
@Farzad_Poodineh
@pari
@ala
@a.bayani
@YoKambiz
@maryam
@mostafa.76
@fdoosti
@user1000
@afarkhani
@ehn.ehsan
@atineh1967
@nazanin72
@fatemeh74
@terme.javadi4878
@farokhvand
@mansour1978
@R.min
و…

20 پسندیده

سلام . وقتتون بخیر . من به شخصه هیچ سودی از خرید شما نمیبرم ، همچنین دوستانی که این پیام ها رو دادن
لطفا حرف های ما رو بیطرفانه در نظر بگیرید :blush::rose:

راجع به نسخه آزمایشی ، فکر میکنم همه ی نرم افزار ها همچنین حالتی دارن که یه مدت می ذارن شما از تمام امکانات استفاده کنید ( به صورت آزمایشی ) بعد که فرصت شما تموم شد ، با اطلاعات کافی راجع به برنامه ، می تونید اقدام به خریدش کنید
پس طبیعیه که شما بعد از خرید همون امکانات رو داشته باشید ، ولی اگه نمی خریدین امکاناتی مثل ( دیکشنری درون برنامه ، جعبه لایتنر و… ) محدود میشد

البته تمام محتویات نرم افزار در سایت زبانشناس به صورت رایگان برا دانلود هست
ولی با استفاده از نرم افزار هست که شما می تونید از این دوره ها به خوبی و راحتی بهره مند بشید و به پیش رفت شما کمک خیلی زیادی میکنه
حالا بیایید این خرید رو به فال نیک بگیرید
یه مدت از نرم افزار استفاده کنید و نتیجه ی پیشرفتتون رو ببینید
مثلا خیلی از امکانات شاید به نظر کم اهمیت بیان ولی واقعا خیلی مفید هستن
مثلا همین امکان هایلایت کردن واژه ها ، افزودن اونهایی که میخواهید یاد بگیرید به جعبه لایتنر و در آخر دیکشنری درون برنامه
که واقعا خوندن کتاب های سطح پیشرفته رو هم آسون کرده
شما به جای اینکه مدام دنبال سرچ معنی کلمات باشید ، می تونید با یه کلیک و لحظه ای معنی کلمه رو ببینید که این باعث میشه بتونید خیلی راحتد و با سرعت کتاب بخونید و نیازی به ترجمه فارسی نداشته باشید !
و خیلی امکانات دیگه

ویژگی مثبت دیگه این برنامه ، تالار زبانشناس هست که دوستان بدون دریغ و منت ، قدم به قدم شما رو یاری میکنن

وقتی نرم افزار رو استفاده کردین و پیشرفت داشتین ،
این رو هم در نظر داشته باشید که هر کدوم از این دوره ها و منابع که شما بهش دسترسی پیدا کردید ، اگه خودتون اقدام به خرید مستقیم از سایت های اصلی بکنید ، میشه گفت قیمت هر کدوم از دوره ها ، حدود ده برابر پولی هست که شما برای نرم افزار میدین !

دوره های اصلی که باید به عنوان منبع اصلی شما در یادگیری در نظر گرفته بشین ، ترجمه دارن
دوره های فرعی ترجمه ندارن که اونم مشکلی ایجاد نمی کنه
شما بعد از مطالعه دوره های اصلی و با کمک دیکشنری ، نیازی به ترجمه دروس ندارید !

به نظر من به نسبت مفید بودن این برنامه ، تبلیغات چندانی ندارن و باید تبلیغات رو بیشتر کنن :grin:

در آخر ، شما کسانی که با کمک این نرم افزار ، حمایت تالار زبانشناس و صد البته تلاش و اراده خودشون به نتایج خوبی رسیدن رو میتونید با سرچ در تالار ، پیدا کنید
باهاشون مصاحبه شده و خودشون هم در تالار حضور دارن
کافیه سرچ کنید : مصاحبه با اعضای موفق

امیدوارم موفق باشید

15 پسندیده

سلام
من با خیلی از برنامه ها و مجموعه ها برای آموزش زبان کار کردم
ولی با اختلاف فاحش بهترین نرم افزار یا بهتره بگم بهترین مجموعه برای یادگیری زبان هستش این نرم افزار به نظر من و هیج جا نمیتونید مثلش رو پیدا کنید
هم بهترین مجموعه ها رو داره و هم بهترین متود رو سعی کرده اجرا کنه
و اینکه با خریدن اکانت طلایی دو برنامه ی دیگه که جز این نرم افزاره براتون باز میشه(زوم و زیبوک)
که خودشون کلی کتاب و فیلم های خوب دارن
بهتون پیشنهاد میدم بیشتر بگردین تو نرم افزار تا ویژگیهاشو ببینید

10 پسندیده

سلام میترا جون خوبید لطف دارید منکه عددی نیستم دوستان الگوی خوبی هستند نه من :ok_hand::ok_hand::ok_hand::grin::grin::dizzy::dizzy::dizzy::heart_eyes::kissing_heart::kissing_heart:

2 پسندیده

سلام به روی ماه نازنیینت :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::cherry_blossom::bouquet::blossom::blossom::sunflower::hibiscus::hibiscus::tulip:ظهرت بخیرخوشگل خانم :cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::tulip:مدرسه خوش میگذره؟؟؟ :cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip::tulip::rose::rose::rose:عباس شکسته بند رو بگم بیاد خدمتت؟؟؟؟:joy::joy::joy::joy::joy::wink::wink::wink:چه حرفیه خانم خانمااتفاقا خیلی هم گرانبها هستی پس نبینم دیگه این حرف رو بزنی :cherry_blossom::bouquet::blossom::hibiscus::tulip:هم شما و هم تمام دوستان گل دیگه نمونه ی بهترینها هستیند :cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip::rose::rose::rose::rose::cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom::bouquet::bouquet::blossom:

3 پسندیده

خداروشکر
به لطف شما خیلی خوش میگذرع
زیر سایتونیم میترا جون
قربانتون نمک پروده ایم بانو :tulip::tulip::blossom::blossom::heart::heart::kissing::kissing::boom::boom:

2 پسندیده

سلام دوست عزیز.میترا خانم @mitra9 همیشه لطف داشتن به بنده.
ولی در پاسخ به شما میخوام اولین پیامی که در نظرسنجی و ارزابی خود اپلیکیشن هست رو نشون بدم.

از اون زمان 2 سال و اندی میگذره اگر برید بقیه پیام هام رو بخونید متوجه میشید که چقدر عجول بودم برای اینکه انگلیسی صحبت کنم ولی به مرور فهمیدم که باید صبر داشته باشم و متد درست رو اجرا کنم.
پس ازتون میخوام به پیشنهاد های دوستان گوش کنید و اونها رو اجرا کنید.من هنوز دارم از این برنامه استفاده میکنم و از کتابهای نابش لذت میبرم.
گذشه از برنامه باید به سایت و تالار این برنامه اشاره کنم که به نظرم باید استفاده از این وبسایت پولی بشه چون تمام ابزارهای لازم برای موفقیت در تمامی عرصه های زندگی رو در خودش جا داده بدون هیچ منتی و هیچ درخواستی.
پس یکم صبور باشید.
موفق باشید

10 پسندیده

کاری نکن فاطمه رو با ساطورش صدا کنما :face_with_raised_eyebrow:

9 پسندیده

یا جد سادات.نه
:face_with_thermometer::grimacing::grimacing::grimacing::scream::scream::scream::scream:

8 پسندیده

کسی صدام کرد @R.min :hugs::joy::joy::joy:

6 پسندیده

برقرار وپایدار باشی خوشگلم :kissing_heart::heart_eyes::kissing_heart::heart_eyes:خداروشکر همیشه به خوبی و خوشی فاطمه جان :rose::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::hibiscus::kissing_heart::heart_eyes::kissing_heart::heart_eyes:زیر سایه مرتضی علی عزیزم ما کی باشیم عزیزم :heart::heart::heart::kissing_heart::heart_eyes::kissing_heart::heart_eyes::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::sunflower::hibiscus::tulip::rose::rose::rose:فدای داری خانم عشقی :kissing_heart::heart_eyes::white_flower::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::hibiscus::tulip::rose::heart::kiss::rose::heart::kiss::white_flower::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip:

4 پسندیده

سلام جناب آرمین خان عزیزو گرامی وستاره سهیل :rose::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip:بی اغراق گفتم و بحث لطف و از این حرفهانبود :rose::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::ok_hand::ok_hand::ok_hand:ودر مورد پولی کردن تالار واقعا بقول پری جان باید بدیمت دست ساطورهای فاطمه جان :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:تاتجدیدنظر کنید :joy::joy::joy::joy::joy::joy::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

4 پسندیده

آفرین ، من هم موافق ام :joy::joy::ok_hand:

6 پسندیده

درود مهربانو امیدوار ام خوب باشید، زمانی که دوستان بزرگوار هستند من چرا لب به سخن وا کنم؟ :wink::grinning:

@vivi2
دوستم گرامی اینجور که از پیام تان دریافته‌ام تنها مشکل شما درباره‌ی نداشتن ترجمه‌ی درس‌هاست؟ درست است؟

همانگونه که دوستان گفتند دوره‌های آموزشی اصلی همه ترجمه دارند و این میان اگر دوست داشتید کتاب داستان از زیبوک یا … بخوانید (که پیشنهاد میکنم حتما بخوانید) ممکن است برخی از آنها ترجمه نداشته باشند و این را هم یک ناقص ندانید، چرا؟
چون شما باید کتاب‌هایی را بخوانید که همسطح شما هستند و در این صورت تنها با نگاه کردن به واژه‌نامه می‌توانید ترجمه‌ی آنها را دریابید، هر جا هم که مشکل داشتید دوستان یاری‌رسان بسیار اند. هیچ غصه نخورید.

7 پسندیده

انقدر برا این بنده خدا پیام گذاشتین که بیخیال شد.
کم کم داره عاشق نرم افزار میشه.

این هم اولین بازخورد من که خیلی طوفانی شروع کردم و فکر کردم سرم کلاه رفته.
ولی اصلا اینطوری نبود :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

9 پسندیده

سلام خدمت دوست بزرگوار
اول یک مورد رو خدمتتون عرض کنم گفتین ترجمه برای اشتراک طلایی در صورتی که در اشتراک حرفه ای هم این آیتم جزو خدمات زبانشناس هست، اما نکاتی رو بگم خدمتتون، دروس داستان بچه گانه، داستان مصور صوتی، داستان واقعی، انگلیسی بدون تلاش، انگلیسی قدرت، داستان کوتاه، کتاب گویا، مگا داستان، راه زبانشناس، و انگلیسی شکسپیری ترجمه دارن. و این ترجمه شامل درسنامه های اصلی میشن. نکته دوم اینکه من هر چی سطحم بالاتر میره باید وابستگیم به متن ترجمه کم بشه عادت ندم خودم رو که متن فارسی رو در کنار متن انگلیسی داشته باشم. مورد سوم تیم ترجمه زبانشناس داره کار ترجمه رو انجام میده برخی دوستان هم لطف کردن و زحمت ترجمه رو میکشن ولی شما ببینید این همه منبع و تعداد افراد کم، تازه از اون ور هزینه ای که بابت اپ از ما کاربرا دریافت میشه اونقد ناچیز هست که نشه تعداد مترجمین رو بالا ببرن و فرایند زودتر اتفاق بیوفته، هم زبان آموز حق داره هم طراحان و سازندگان این اپ، شما صبوری کنید، تیم زبانشناس هم سعی میکنه روند ترجمه رو ببره بالا،
یکم بی انصافیه که بخوایم زود قضاوت کنیم، بیاید یکم جنبه های مثبتش رو ببینیم و با همکاری هم نکات مثبتش رو بیشتر کنیم چون تهش به خودمون سود میرسونیم

ممنون از درک بالاتون

7 پسندیده

سلام جناب فرخوند گرامی :cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip::rose:شبتون بخیروشادی :cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::sunflower::hibiscus::hibiscus::rose::rose:ممنون گل آقا انشاالله روزها به کامتان شاد و دلچسب باشه :cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip::rose::rose:اختیار داریند شما خودتون یکی از عزیزان وموفقهای تالار هستیند :tulip::rose::tulip::rose::rose::cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::sunflower::hibiscus:کلا همه ی افراد نیاز به عباس شکسته بند دارند والا :cherry_blossom::bouquet::blossom::sunflower::hibiscus::tulip::ok_hand::ok_hand::ok_hand::joy::joy::joy::joy::wink::wink::wink::wink:

2 پسندیده