مشکل ارتباط با سرور

سلام
من از طریق برنامه نمیتونم به سرور های شما وصل بشم به همین دلیل نه میتونم اطلاعات رو بارگزاری کنم و زمانی که میخواهم از امکانات برنامه استفاده کنم میگه اشتراک شما به اتمام رسیده. دیروز یه چند ساعتی این مشکل برطرف شده بود. اگر آی پی سرورهایی که از طریق برنامه به آنها متصل میشیم رو بفرمایید میتونم به ISP اعلام کنم که در لیست خودشون قرار بدهند.

5 پسندیده

سرور های ما داخل ایران هست و علی القاعده نباید مشکلی در ارتباط بوجود بیاد. همونطور که میبینید شما به تالار دسترسی دارین. بنابراین مشکل از خود زیرساخت هست.

3 پسندیده

@golmirzaei

تا جایی که یادمه مگه خرید کاربر کش نمیشد؟ علی القاعده نباید این مشکل رخ بده

3 پسندیده

بله من دیروز هم چند ساعتی وصل بودم. نمیدونم چرا وصل نمیشه میشه آی پی رو بفرمایید که من بگم چک کنند؟ من با سایت شما مشکلی ندارم ولی از طریق برنامه نمیتونم وصل بشم دو تا سرور هم داشتید که توی تنظیمات هر دو رو چک کردم.

3 پسندیده

بله cache میشه

3 پسندیده

متاسفانه الان نه میتونم پینگ کنم نه اجازه میده وارد سرور بشم که آیپی رو در بیارم. چون خاطرم نیست.

2 پسندیده

ولی تعدادی همچین گزارشی دادن که اشتراک شون غیر فعال نشون میده

2 پسندیده

من چک کردم یکی دیگه از دوستان هم مشکل من رو داشتند.

2 پسندیده

بله من خطا ها رو بررسی کردم. مشکل از ارتباط بین سرور ها با همدیگه هست. سرور ها کنار هم هستند پس این مشکل به زیرساخت مرتبط میشه. در هر حال الان در شرایط خیلی خاصی قرار داریم بنابراین پیشنهاد میکنم که قدری صبر بفرمایید که این مشکلات برطرف بشه.

البته قطعا مشکل از طرف api ما هم هست که متناسب با این شرایط خاص طراحی نشده. سعی میکنم این مورد رو برای طراحی بهترش در نظر بگیرم که حتی در شرایطی که سرورها با مشکل ارتباطی مواجه میشن خرید کاربر درست نشون داده بشه.

2 پسندیده

خیلی ممنونم، واقعا به برنامتون معتاد شدیم درد اینترنت نداشتن یک طرف مشکل ارتباط با زبان شناس یک طرف.

3 پسندیده

نمیدونم چه اتفاقی افتاد ولی ارتباط من وصل شد.

1 پسندیده