"حداقل میزان مطالعه روزانه " استانداردش توی تنظیمات چقدر باید باشه ؟

من از وقتی زبانشناس رو ریختم تا حالا چند بار تنظیمات حداقل مطالعه روزانه ام رو تغییر دادم الان روی ۷۰ دقیقه اس و زنجیره پیوسته نمیتونم ایجاد کنم چون به نظرم واسه پیوسته خوندن منکه در روز مشغله زیاد دارم یکم زیاده …گاهی بیشتر هم میخونم اما دیگه میخوام ثابت باشه تا بتونم زنجیره منظمی داشته باشم … برای شما روی چند تنظیم شده و اینکه استاندارد خود برنامه چقدره ؟؟

6 پسندیده

سلام.

همون طور که خودتون گفتید زنجره…پس پیوستگی ش مهمه.

زنجیره…رهرو آن نیست گهی تندو گهی خسته رود رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود.

حالا شما, بادرنظر گرفتن هدف, الویت های زندگی تون و وقت آزادی که دارید می تونید برا خودتون یه حداقل عددی رو مشخص کنیدو تلاش تون رو برا حفظ ش کنید.

زنجیره, صرفا تعداد روزایی رو نشون می ده که شما با این اپلیکیشن یه حداقلی رو زمان گذاشتید. ممکنه حتی شما با توجه به نیازتون, کار کردن با منابعی غیر از زبان شناس رو هم تجربه کنید و …

در هر حال, کیفیت مطالعه و تلاش تون برا مداومت در یادگیری خیلی مهم تره.

با این حال, شما شرایط خودتون رو بهتر از هر کسی می دونید…اگه پستای بچه ها رو تو پیگیری زنجیره ببینید, ۳۰ دقیقه تا ۸ ساعت رو می تونید ببینید.

خود من قبلا ۳۰ دقیقه تنظیم کردم…یکی دو هفته بعد شکست…بعد از اون یه ساعت…بازم شکست…الان رو ۴ ساعت هستم, هنوز نشکسته :joy:
بسته به شرایط م تغییر می کنه این زمان…الان می تونم به این حد ساعت م رو برسونم. قبلا حتی ۲ ساعت هم برام سخت بود.

تو همه این مدت, زمان آزادم یکسان بود…تغییر افکارم, کنترل بیشتر رو خودم و حتی تلاش برا آووردن منابع بیشتر تو برنامه م و … همه و همه باعث شد که تا الان بتونم این زمان رو داشته باشم.
راستش, دیگه خیلی برام مهم نیست که به این ۴ ساعت برسونم زمانم رو. برام الان مهمه منابعی رو که تو برنامه م دارم رو باهاشون خوب پیش برمو immerse شم تو دنیای زبان.

9 پسندیده

سلام
برای هر شخصی میتونه متفاوت باشه، شما باید ببینید توان و زمان فعلیتون چقدر هست که بدون خستگی و فشار کار کنین…
پیشنهاد من اینه که یک برنامه ریزی برای خودتون بکنین که مثلا 30 روز روی 15 دقیقه تنظیم کنین، شاید به نظرتون اول کم بیاد ولی مهم مداومت و پیوستگی در انجام کار هست و بعد از 30 روز که براتون تبدیل به عادت شد بیشترش کنین…اینطور هم فکر نکنین که اگر کسی الان روزی 4 ساعت کار میکنه از اول هم همینطوری بوده…
اگر اهل مطالعه هستین، کتاب اثر مرکب رو بخونین…
من خودم از این روش استفاده کردم و میکنم…
موفق باشید

9 پسندیده

منم مشکل شما رو دارم و کاملا درک می کنم
اما خودم رو مجبور کردم در هر شرایطی ده دقیقه زمان بگذارم
گرچه روزایی هست که بیش از سه چهار ساعتی در اپ هستم اما روزایی هم هست که همون ده دقیقه رو هم با کلی فشار و زدن از خواب و خوراک جور می کنم.
تنظیمات رو روی ده دقیقه گذاشتم و انگیزه ام رو با رنگ زنجیره حفظ می کنم هر چی بیشتر وقت بگذارم رنگ خونه های زنجیره پر رنگ تره
اما نمی خوام به خاطر مشغله بالای روزهای خاص حس خوب تداوم خوندن رو از خودم بگیرم.
پیروز باشید مستدام

6 پسندیده