ارزیابی کتاب هنر اهمیت ندادن

ارزیابی کتاب هنر اهمیت ندادن
none 4.2 5

این تاپیک برای دریافت ارزیابی شما از کتاب « هنر اهمیت ندادن » نرم افزار «زیبوک» است.
توضیح مختصری از این دوره:
اين كتاب رنج‌هاي شما را به ابزار، زخم‌هايتان را به قدرت، و مشكلاتتان را به مشكلاتي معمولي‌تر تبديل مي‌كند.
سطح: 6

1 پسندیده

یه کتاب بسیار قوی و مناسب. برای درک بهتر خوشبختی، ثروت و زندگی. سرشار از کلمه fu*k… تقریبا هر سه جمله یکی…:joy: اما ماهیت کتاب خیلی کمک کننده و عالیه :+1::+1::+1:

2 پسندیده

نویسنده در قالب شاهد مثال های واقعی، نکات مهمی رو در خصوص نحوه نگرش و رفتار شما در شرایط سخت زندگی، یاد می‌ده. و به درک تو از بررسی مسائل عمق بیشتری میده. حداقل یبار خوندنش توصیه میشه :clap::clap::clap::+1:

1 پسندیده

این کتاب عالیه واقعاااا دوسش داشتم به درد کسایی می خوره که الکی حرص می خوزند

1 پسندیده

لطفا کتاب everything is fucked هم از این نویسنده اضافه کنید

1 پسندیده

یکی از بهترین کتاب ها برای رشد فردی :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Awli

مارک منسون یک نابغس او با دادن نگاهی واقع بینانه به خواننده بر این مطلب صحه میذاره که رنج ، حوادث تلخ ، ناخواستنی و ناخوشایند جزئی از زندگیه و با بهره گیری ازحکمت های جهان باستان و توصیه هایی دقیق به خواننده ازش میخواد محکم باشه ، حقیقت رو بپذیره ، دنبال راه میانبر برای رسیدن به خوشبختی نباشه و از این دریچه زندگی ای معنادار برای خودش بسازه اینو خوندین کتاب مثبت فکر نکنید گابریله اوتینگن میتونه در این باره ایده های حتی بیشتری بهتون بده

با سلام
برا فعال سازی اپلیکیشن برام کد تایید فرستاده نمیشه
و دوم اینکه خرید را نمیتونم انجام بدم
لطفا راهنمایی کنید.

سلام دوست خوبم به پی وی خودتون پیام میدم که راهنماییتون کنم

فصل شش قسمت Be Careful What you Believe رو چرا سانسور کردین؟ واقعا از زبانشناس بعیده همچین کار زشت و زننده “سانسور” سر بزنه. باید اسم زبانشناس رو گذاشت سانسورچیشناس.

ما به حق انتخاب شما احترام میذاریم و می‌دونیم که ممکنه شما با برخی از این ضوابط موافق نباشید اما دوست خوبم این مسأله سانسور فقط مختص اپلیکیشن ما نمیشه.همانطور که خودتون میدونید تمامی کسب و کارهایی که در ایران مجوز فعالیت دارند از جمله اینکه چاپ بسیاری از کتاب ها و حتی خود اپلیکیشن کتابراه و …باید از یک سری قوانین و چهارچوبی که وزارت ارشاد تعیین کرده پیروی کنن و ما هم از این قوانین مستثنی نیستیم و از شما سپاسگزاری میکنیم که ما رو در این امر درک کنید و همراهی کنید.