چالش تعهد پانصد روزه

توی چمدونتون چهار تا جای خالی ندارین ؟ جمع و جور میشینیم، تکون تکون هم نمی خوریم.

سوء تفاهم شده بخدا :grimacing:

14 پسندیده

بیشتر از سی کیلو راه نداره :joy:

مصاحبه هم که زدین زیرش. اونم سوء تفاهم شد؟ :thinking:

13 پسندیده

پس باید تا کمتر از 30 کیلو وزن کم کنیم :sweat_smile:

:joy: :+1:

12 پسندیده

ببخشید اگر فضولی نباشه میتونم سطحتون رو بدونم؟ و این که چند سال هست که زبان یاد میگیرد. آیا از سال 96 تا کنون بغیر از زبانشناس از منابع دیگری هم استفاده کرده اید؟ قفل از آن از چه منابع و روشی استفاده میکردید؟

9 پسندیده

سلام پری جون
خیلی خوشحال شدم این تاپیک رو دیدم، ایشالله جشن 1000 روزگیش :wink: :wink:
موفق باشی عزیزم

11 پسندیده

اختیار دارید.

سطح الانم واقعا نمی‌تونم بگم.‌ چون مهارت‌ها رو به یه اندازه مسلط نیستم. مثلا خواندن و نوشتنم نسبت به شنیدار و گفتارم بهتره. ولی خب با توجه به تعیین سطحی که آقا کامبیز قرار داده بود سطح C1.

دوازده سال اما با روش‌های سنتی، استفاده از کتاب و گرامرهای پیشرفته هم به واسطه‌ی ترجمه یاد گرفتم.

فقط فیلم و گاهی مستند. فیلم و سریال به تعداد فراوان البته.

کتاب‌های درسی، کتاب لغت و گاهی هم کتاب داستان می‌خوندم. (تاثیر خیلی زیادی برام نداشت)

هرچی که الان دارم از فیلم و سریال و زبانشناسه.

15 پسندیده

سلام عزیزم. فدات شم :kissing_heart:

کم‌پیدای دور از چشم :thinking:

(ای پیدای دور از چشم!
دیری‌ست تا من می‌چشَم رنجابِ تلخِ انتظارت را
رویای عشقت را، در این گودالِ تاریک، آفتابِ واقعیت کن!

“شاملو”)

12 پسندیده

خدا نکنه آجی

من گشت نامحسوسم :sweat_smile: :sweat_smile:

مرسی بابت شعر زیبات :kissing_heart: :kissing_heart: :kissing_heart:

11 پسندیده

چقد قشنگ بود :heart:
پیدای دور از چشم …

12 پسندیده

سلام بهتون تبریک میگم خیلی حس خوبی پیدا کردم :wink::smiling_face_with_three_hearts::sunflower: من تازه واردم اینجا منتها یک ماه هست اپ رو نصب کردم و استفاده میکنم ولی خیلی فعال نیستم و هنوزم اشتراک نخریدم احتمالا اخرماه بخرم . یک راهنمایی میخواستم واسه افزایش لول کلمات جدید. من کلمات زیادی رو بلدم اخر هر داستان کلی کلمه رو میزنم بلدم بعدش اینطوری سریع تر لولم بالا میاد که؟؟ شما چیکار میکنید این قسمتو؟ چه کاری بهتره انجام بدم ؟

11 پسندیده

ماشالا :clap:
باعث انگیزه هستن همه دوستان :blush:
ممنون از همه

9 پسندیده

سلام دوست عزیز
به تالار خوش اومدین
درسته که اپلیکیشن یک آزمون تعیین سطح جدیدا برای تازه واردا گذاشته که نتیجش درسته اما برای اینکه ببینه سطحتون درست تعیین شده از سطح صفر شروع میکنه و شما با خوندن چند تا داستان و تبدیل لغات آبی رنگ به می دانم به سطح واقعی تون میرسید، پس نگران نباشید وقتی بلدین باید سفید بشه اینجوری سطح واقعی تون رو نشون میده

11 پسندیده

سلام به همه
اول بهتون تبریک میگم بابت این همت و پشتکار فوق العاده
دوم ی سوال داشتم در مورد اون سطح لغات:آیا من وقتی دارم مثلا درس اول داستان های واقعی رو میخونم،اگر در طی اون یک هفته ای که برای این درس وقت میذارم اون لغات رو یاد گرفتم،حتما از حالت رنگ زرد درشون بیارم؟
چون من یادشون گرفتم اما بخاطر اینکه تو متن های بعدی هم ببینمشون و یا یادآوری بشه و یا کاربردهای دیگه ش رو یاد بگیرم از حالت زرد خارج شون نمیکنم
تصورم درسته؟

10 پسندیده

@miss714mary
@mehdi-yazd
خوش اومدید دوستان :+1::clap::ok_hand::heart_eyes::partying_face:

11 پسندیده

خواهش میکنم خانم گل⁦❤️
⁩ دیگه از این به بعد سعی میکنم حضورمو پررنگ تر کنم

9 پسندیده

وای … شما فوق العاده هستید :clap::clap::clap:
تعهد و پایبندی شما به زبان شناس، بینظیر و مثال زدنی هست. :raised_hands::raised_hands::raised_hands:
به امید چالش زنجیره ۵۵۵ روزه :rose::hibiscus::heart::purple_heart::blue_heart:

8 پسندیده

سلام پری خانم به شما تبریک میگم که این اتفاق رو رقم زدید .من شما رو الگو خودم قرار میدم و سعی میکنم روی عهد خودم بمونم . امیدوارم که من چنین عکسی رو ارسال کنم . فعلا

14 پسندیده

این بستگی به خودتون و روش خوندنتون داره. من خودم خیلی از اصطلاحات رو بلدم اما برای اینکه بتونم بهتر یادشون بگیرم باز میفرستم جعبه لایتنر که مرور بشه برام‌.

شما خودتون الگوی فوق‌العاده‌ای هستید که با وجود مشغله‌های خاصتون به خوندن زبان می‌پردازین‌.

و برای حفظ زنجیره‌تون توصیه می‌کنم زیاد وسواس به خرج ندین و حین کارهای روزانه‌تون به درس‌ها گوش بدید. اینطوری هم از وقتتون بیشترین استفاده رو میبرید هم زنجیره‌تون حفظ میشه.

13 پسندیده

سلام عزیزدلم :rose::cherry_blossom::bouquet::tulip::blossom::sunflower::hibiscus:ظهرتون بخیروشادی :rose::cherry_blossom::bouquet::tulip::blossom::sunflower::hibiscus:
تبریک تبریک بخاطر این همت والاتون :rose::cherry_blossom::bouquet::clap::clap::clap::ok_hand::ok_hand::ok_hand:بسیار بسیار کیفور شدم اول بخاطر این خونه های خوشگل بعد هم بخاطر همت و پشتکار و موفقیتتون حسابی مسرور شدم و بهتون غبطه خوردم ای ولا دمتون گرم و سرتون سلامت و موفقیتهاتون ابدی :rose::cherry_blossom::rosette::tulip::blossom::sunflower::hibiscus::hibiscus::bouquet::rosette::tulip::blossom::blossom::sunflower::rose::cherry_blossom::bouquet::bouquet::rosette::tulip::blossom::blossom::sunflower::hibiscus::hibiscus::rose::cherry_blossom::bouquet::bouquet::rosette::tulip::tulip::sunflower::sunflower::sunflower::sunflower::gem::gem::gem::gem::gem::gem::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts:وپرنده ی موفقیتهاتون همیشه در اوج آسمان در حال پرواز :dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::dove::rose::rose::cherry_blossom::bouquet::bouquet::rosette::tulip::tulip::sunflower::sunflower::sunflower::hibiscus::sunflower::blossom::blossom::rose::rose::cherry_blossom::bouquet::bouquet::tulip::tulip::blossom::sunflower::hibiscus:

۲۰۲۰۰۱۰۶_۱۲۵۸۳۰

تمام رازهای موفقیت را شماثابت کردیند :rose::cherry_blossom::bouquet::tulip::blossom::blossom::sunflower::hibiscus::hibiscus::sunflower::blossom::tulip::rose::cherry_blossom::cherry_blossom::bouquet::tulip::tulip::blossom::sunflower::hibiscus::hibiscus::hibiscus::kissing_heart::heart_eyes::kissing_heart::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::revolving_hearts::dove::dove::dove::dove::gem::gem::gem::gem:

15 پسندیده

سلام عزیزم فدات بشم‌.

مرسی از این همه انرژی و محبتتون :smiling_face_with_three_hearts: :revolving_hearts: :kissing_heart:

9 پسندیده