سوال دارم در مورد کتاب

سلام به همه دوستان
من ی سوال داشتم که نمیدونم پرسیدنش اینجا درست هست یا نه.من چند وقت یه کار با زبان شناس رو شروع کردم و پکیج حرفه ای رو هم خریدم.اما الان میخوام کتاب خوانی یا به قول دوستان گسترده خوانی رو هم شروع کنم اما هزینه ارتقا از حرفه ای به طلایی برای من خیلی بالاست.میخواستم بدونم دوستان منبع دیگه ای بجز زیبوک برای کتاب های سطح بندی شده سراغ دارن؟

4 پسندیده

به نظرم اولویت اول را خود زیبوک قرار دهید چرا ک با زبانشناس ادغام شده و کار شما را منظم تر و بهتر می کند. در مورد تغییر اشتراک اطلاعی ندارم اما شاید پشتیبانی بتواند به شما کمک کند.
در هر صورت اگر مایل نبودید، اپلیکیشن ایرانی “دهکده زبان” می تواند در اولویت بعدی قرار بگیرد ک کتاب های طبقه بندی شده و بخش هایی مثل استریم دارد و امکانات مناسبی هم دارد. اما توجه داشته باشید ک برای استفاده از آن ها نیز باید هزینه پرداخت کنید و باز پیشنهاد اولم استفاده از اشتراک طلایی و زیبوک است چرا ک علاوه بر اینکه احتمالا هزینه ای کمتر یا مساوی پرداخت می کنید از مزایایی چون استفاده از منابع زوم (منابع ویدیویی آموزش زبان) هم بهره مند شوید و از همه مهمتر همه این برنامه ها ادغام هستند و فرآیند یادگیری را منظم و یکپارچه می کنند.
پ.ن: بنده هم صرفا کاربر زبانشناس هستم و منفعتی مالی و تبلیغاتی برایم ندارد :smile: همچنین از اپلیکیشن دهکده زبان نیز استفاده می کنم.

7 پسندیده