نحوه ی کار با داستان واقعی

دوستان سلام.الان سه روزه نرم افزارو نصب کردم و مشاورین عزیز هم شب و روز دارن کمک میکنن که بهم یاد بدن چجوری داستان واقعی رو بخونم اما نمیشه.کسی هست بدون اینکه لینک آموزشی که خیلی هم گنگ و پیچیده ست رو بفرسته کمکم کنه و بگه از کجا شروع کنم و چجوری بخونم؟واقعا لطف بزرگی میکنین چون واقعا آرامشمو ازم گرفته.

4 پسندیده

سلام دوست عزیز
درس اول رو باز کنید
و هر قسمتش رو حداقل یکبار و به مدت یک هفته‌ (در صورت نیاز بیشتر از یک هفته) گوش بدید و به سوالاتی که راوی ازتون میپرسه قبل از اینکه خودش پاسخ بده، پاسخ بدید.

----

اگر سوالی هست در همین تاپیک بپرسید تا با آرامش پاسختون داده بشه.

8 پسندیده

سلام آقا فرزاد.ممنون ازینکه قبول زحمت کردین و پاسخ دادین ولی موضوع به این راحتی ها اگه بود که بعد هز سه روز متوجه میشدم خودم.اینکه درس را باز کنی کدوم رو؟شنیداری رو یا مکالمه رو یا گرامر رو؟ و اینکه گوش دادن قبل از خوندن متن یا بعد از اون؟ و اینکه اگه قراره جواب بدیم پس چرا خودش جواب داده؟ما با خوندن متن که جوابهارو میفهمیم و دیگه فکر کردن نمیخواد که

3 پسندیده

دوره ی داستان های واقعی هر درسش چند قسمت داره که هر کدوم برای تقویت گرامر شما و همچنین واژگان در نظر گرفته شده.

به عنوان مثال درس (زندگی یا مرگ) رو باز می کنید
چند قسمت داخلشه که اولیش هم نام با درسه (زندگی یا مرگ) اون رو چند بار اول گوش بدید تا با ماهیت داستان و اینکه چه اتفاقاتی در کل ماجرا رخ میده آشنا بشید

بعدش قسمت مکالمه فعالانه ست که شروع می کنید به گوش دادن (چند بار تا ذهنتون با پاسخ سوالات در زمان های مختلف آشنا بشه)

قسمت های بعدی هم هر کدومشون برای تقویت زمان های گرامری مختلفه
شتاب دهنده ها هم به همین منوال

دفعات اول همزمان هم متن رو ببینید و هم به صوت گوش بدید تا ذهنتون به آوای کلمات هم آشنا بشه، بعداز اینکه این کار رو چند بار انجام دادید می تونید دیگه به متن نگاه نکنید و فقط به صوت بسنده کنید.

برای اینکه جواب هر سوال در ناخودآگاهتون شکل بگیره
به شما توصیه می کنم چند بار هر قسمت رو گوش بدید تا با پاسخ سوالات آشنا بشید، بعد از اینکه جواب ها براتون آسونتر به نظر رسید، خودتون اقدام به پاسخ دادن کنید.

بعد از یه مدت باید متن رو نگاه نکنید و فقط به صوت بسنده کنید
برای پاسخ به سوال ها هم قبل از اینکه راوی خودش پاسخ بده، شما درس رو Pause کنید و پاسخ تون رو ترجیحا با صدای بلند میدید. بعد پاسخی که دادید رو با راوی چک می کنید که آیا درست یوده یا خیر.
با تکرار هر درس به تعداد زیاد پاسخ به هر سوال ساده تر از دفعات قبل میشه

-------

رسالت اصلی این دوره اینه که شما با تمام موارد گرامری به صورت فعالانه (پرسش و پاسخ) آشنا بشید و پس از برخورد های متوالی با قالب های مشابه، انگلیسی رو به صورت ناخودآگاه یاد بگیرید. :blush:

بازم اگه ابهامی وجود داره خوشحال میشم کمکتون کنم

8 پسندیده

ممنون.خیلی کامل و خوب بود.زحمت کشیدین
امیدوارم مشکلی پیش نیاد دیگه.

2 پسندیده