معرفی فیلم فانتزی فرزندان Descendants

سلام دوستان زبانشناس خوبین ؟
قراره یک فیلم فوق انرژی و حال خوب کن معرفی کنم
چند وقتی بود حال روحی ام به شدت ضعیف شده بود از دست خودم شاکی شده بودم که این فیلم رو دانلود کردم. کلی خوش گذروندم امیدوارم به شما هم خوش بگذره :wink:

پس شمارو با فیلم فرزندان آشناتون میکنم
فیلم فرزندان (Descendants) ژانر فانتزی، موزیکال و ماجراجویی


برید دانلود کنید کلی حالتون رو خوب کنید شنیداری ، سپیکینگ تقویت کنید اصلا دیالوگ های سختی نداره کاملا متوجه میشید. ( اگر دوست داشتید میتونید تمرین رقص هم بکنید. :dancer::man_dancing::dancing_women: )

از لینک زیر دانلود کرده بودم
فرزندان ۱_۲_۳

داستان فیلم:
ماجرا در شهری فانتزی و امروزی به نام آرادون اتفاق می‌افتد. جایی که ۲۰ سال پیش دلبر با دیو ازدواج کرد و حدود ۶۰۰۰ تا از دوستان نزدیک خود را دعوت کردند!

پس از اینکه دیو تمام قلمروهای پادشاهی رو متحد کرد و خود به عنوان شاه ایالات متحده در «آرادون» انتخاب شد شروع به جمع‌آوری شخصیت‌های بدجنس و شرور و تبعید آن‌ها را به یک جزیره ی دورافتاده با یک حصار جادویی کرد. اکنون پسر آنها، بن -که قرار است به زودی شاه شود- تصمیم می‌گیرد فرصتی را برای بچه‌های آن افراد شرور فراهم کند تا به آرادون آمده و یک زندگی معمولی داشته باشند.

16 پسندیده

داستان فیلم چیه‌‌؟ ‌‌‌‌‌‌

5 پسندیده

سلام :blush:
خیلی عالییی بود دمت گرمم :heart_eyes:

2 پسندیده

دوست عزیز @miss_mary
فک کنم شما خیلی خوشت بیاد
امیدوارم نگا کنی و همینجا برامون این فیلمو مث کتاب خوندنتون تحلیل کنی :blush:

2 پسندیده

مسی مسی :hugs::hugs::hugs: وقت اضافی پیدا کردم و دیدمش حتما میام اینجا درموردش مینویسم :sunflower::rose::sunflower::rose::sunflower::rose::sunflower::rose::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

4 پسندیده

خواهش میکنم عزیزم :rose::rose:

2 پسندیده

مناسب شما نیست…
بچه بلند شو برو درستو بخون!

2 پسندیده

وسوسه کنندست! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

2 پسندیده