بهترین آهنگ ها برای تقویت زبان انگلیسی باترجمه فارسی

سلام دوستان

یکی از بهترین راه‌های یادگیری وتقویت زبان انگلیسی، استفاده از آهنگ‌های خارجی است. با کمک آهنگ‌های خارجی انگلیسی زبان می‌توان دایره لغات، گرامر، اسپیکینگ،لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ را تقویت کرد. پیش از این ازامکان تقویت زبان انگلیسی از طریق آهنگ و شیوه‌های یادگیری سخن گفتیم.

در این سایت، مجموعه‌ای از بهترین ترانه‌ها و آهنگ‌های، ساده، شاد، عاشقانه و ملایم را به شما معرفی می‌کنیم. هم آهنگ‌های معروف خارجی و هم آهنگ‌های کمتر معروفی را ارائه کنیم که برای آموزش زبان انگلیسی بسیار مناسب هستند.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.mrmotarjem.ir/blogs/musics-to-improve-english&ved=2ahUKEwjph5LomMDnAhXVtHEKHdiEBoQQFjABegQIBhAB&usg=AOvVaw3rKXbytNW7UbLXzUGTONeU

13 پسندیده

مرسی گلم، خیلی سایتای خوبی معرفی کردی البته من فقط اولیشو دیدم بعدا بقیه را می بینم :blush::rose::rose:

6 پسندیده

خواهش میکنم خواهرگلم انشاالله که خوشتون بیادومفیدباشه:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:⚘⚘⚘:rose::rose::rose:

6 پسندیده

کاش تو نرم افزار اهنگ میگذاشتین خیلی خوب بود .

9 پسندیده

لینک کامل توضیحات آقای ای جی هگ خالق سیستم انگلیسی بدون تقلا در خصوص یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ + آهنگ و متن It’s My Life و پادکست تفسیر ایشون در خصوص آهنگ.
در ضمن میتونید از این آهنگ و یا مشابه این آهنگ به‌عنوان Warm up Muzicتون بهره ببرید تا قبل از کار کردن دروس طبق توصیه شون به پیک احساسات تون برسید. با آرزوی موفقیت همه یاران و همراهان

5 پسندیده

https://t.me/AJhogeIRAN/889

5 پسندیده

من کاملا موافق با این کارم … اخیرا هم بهترین آهنگ ها برای یادگیری زبان رو پیدا کردم و گوش میدم. به نظرم خیلی لذت بخشه.

5 پسندیده