تجربه شخصی من از لایوهای انگلیسی اینستاگرام

سلام دوستان عزیز زبانشناس :two_hearts:
دیشب یکی از دوستانم که استاد زبان انگلیسی هست، لایو آموزش زبان انگلیسی گذاشته بود، بد ندیدم که تجربه شخصی خودم رو در مورد لایو های انگلیسی اینستاگرام با شما در میون بزارم.
اول از همه در مورد لایو دیشب دوستم بگم. این دوستم، هم در مورد گرامر بحث کرد و هم در مورد لغات در سطح متوسط از کتاب Oxford word skills
خوبی لایو دیشب این بود که به مدت یک ساعت مجبور شدم هر چی این استادم (دوستم) درس و توضیح می ده، من براش مثال و جمله انگلیسی بنویسم و یکم از فکر و خیال این روزها بیرون بیام. البته من تو کامنت های لایو هاش و پست هاش همیشه، زیاد، سر به سرش می زارم و گذاشتم!!! :joy::grin: بماند …! دقیقاً وقتی تو زبان انگلیسی
هستم، خیلی شاد می شم :purple_heart::heart::blue_heart::sparkling_heart::two_hearts:
.
دیشب برادرزاده پسر یازده سالم هم پیشم بود و داشت باهام لایو رو نگاه می کرد هی به حرف های استادم می خندید که هی می گفت الهه …!!! الهه …!!! :joy::joy::joy::grin::grin::grin: بهم می گفت عمه مگه تو رو می شناسه که اینقدر باهات صمیمی هست؟! گفتم بله عمه … دوستمه …
بعد لایو این دوستم اومد تو دایرکت و کلی ازم تشکر کرد که چقدر تو لایو مشارکت داشتی و هی کامنت می زاشتی.
.
البته بعضی استادهای دیگه افراد نیتیو سپیکر رو تو لایو می یارند و با ما صحبت می کنند و من خیلی سعی می کنم تو لایو، سوتی نوشتاری انگلیسی ندم. گاهی هم اشکال بچه ها رو تو لایو می گیرم. یبار یه نیتیو سپیکر که از کشور استرالیا بود، به استاد اون پیج گفت این طرف، کی هست که تو کامنت ها داره اشکال بچه ها رو می گیره؟!
.
تجربه دیگه … یه استاد دیگه دارم که اون هم افراد نیتیو سپیکر رو تو لایو می یاره. ولی زمان هایی که خودش تنها لایو رو می زاره، اصلاً نمی شه جلوی خانواده لایو رو نگاه کرد! اینقدر که این استاد فان و خنده دار لایو رو اجرا می کنه و لایوهاش بیشتر مثبت هجده است …! :joy::joy::joy::ok_hand::ok_hand: دیگه سعی می کنم کمتر برم تو لایو این استاد … خدایی می میرم از خنده …! :joy::joy::joy:
.
دقیقاً هم دیگران هی ازم می پرسند تو توی این گوشی به چی داری دائم می خندی؟! هزار بار توضیح دادم بهشون :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:
شب ها که نمی زارم دیگران بخوابند!!! خودم که خواب ندارم بماند … این همه هم اولتیماتوم شدید بهم دادند … باز من کار خودم رو انجام می دم …! :joy::grin::v::v::v:
با بچه ها هم هر موقع وقت کنم یا اونها وقت کنند … با انگلیسی با هم حسابی خوش هستیم (تو انگلیسی، خانم و آقا برام فرقی نداره).
.
آقای کشاورز @YoKambiz وضعیت من با پست های شما هم دقیقاً همینه!!! :joy::joy::joy::ok_hand::ok_hand: یعنی من با صحبت های انگلیسی شما تو کانال تلگرام …!!! :joy::joy::joy::clap::clap::clap::ok_hand::ok_hand:
.
بعصی پیج های زبان دیگه هم در مورد چگونه زبان خوندن، معرفی منابع خوب، تجربه های شخصی خودشون و … صحبت می کنند.

البته تجارب زیادی از لایوهای انگلیسی اینستاگرام دارم که اگه بخوام بنویسم، باید همین جوری تا فردا صبح بنویسم.
:rose::rose::tulip::tulip::sunflower::sunflower::hibiscus::hibiscus::blossom::blossom:

15 پسندیده

بسیار عالی :ok_hand: :heart_eyes:
امیدوارم ما هم بزودی کارا رو سر و سامون بدیم و لایو رو بطور منظم وارد برنامه کاری کنیم!
این علاقه شما یه فاکتور فوق العاده مهم در یادگیریه، همین بهتون انگیزه میده و وقتی راجع بهش صحبت میکنین اون انرژی مثبت رو بقیه هم حس میکنن. :gift_heart:
موفق باشی دوست خوبم :heart_eyes:

10 پسندیده

اتفاقاً می خواستم پیشنهاد بدم … گفتم شاید سرتون شلوغ باشه و … :heart::blue_heart::sparkling_heart::two_hearts:

آره اعتراف می کنم … خیلی علاقه دارم. حتی بیشتر از رشته تحصیلی خودم!!! البته من دارم زیاده روی می کنم … می دونم …! :joy::grin:
خودم رو با زبان انگلیسی بمباران کردم …!
همین الان دارم همزمان به انگلیسی گوش می دم …
البته این علاقه و انگیزه، از ترم دوم لیسانس شروع شد …
به توصیه استادم دکتر داریوش نوروزی گوش کردم که می گفت بچه ها برای قبولی تو دکتری، زبان حرف اول رو می زنه …!
منم که تو این قضیه کاملاً هول …!!! :joy::grin:
یکی از کتاب های تالیفی خودم “فرهنگ واژگان و اصطلاحات تکنولوژی آموزشی” رو به این استادم تقدیم کردم :heart::heart::heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart::green_heart::green_heart::green_heart::yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart::purple_heart::purple_heart::purple_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::two_hearts:

9 پسندیده

شما با این همه علاقه قطعا در آینده مربی زبان خوبی میشین:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: علاقه فاکتور خیلی خیلی مهم ایه، ممنون که تجربه هاتون رو با ما به اشتراک گذاشتین

7 پسندیده

بنده، جا پای بزرگان، هرگز نتوانم گذاشت …!!! :joy::joy::joy::grin::grin::grin:

خیلی ممنون :blush::blush::kissing_closed_eyes: سعی می کنم بیشتر از این تاپیک ها ایجاد کنم :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::sunflower::sunflower::hibiscus::hibiscus::purple_heart::purple_heart::green_heart::green_heart::yellow_heart::yellow_heart:

7 پسندیده

چه جمله‌‌ای شده :joy: :joy:

7 پسندیده

واقعاً؟! :joy::grin:
خواستم خیلی دقیق و با جزئیات توضیح بدم …!
همیشه اینقدر ریزبین هستم …

7 پسندیده