ضمیر ناخودآگاه

نکاتی از ناخودآگاه که هیچکس به شما نمی گوید:

1.**ضمیر ناخودآگاه شما نه تنها تمام فرآیندهای بدن را کنترل می کند، بلکه پاسخ بسیار از مشکلات موجود در زندگی شما را می داند و می تواند به راحتی تمامی مشکلات شما را حل کند.:purple_heart:
2. هر شب قبل از اینکه به خواب بروید با مراجعه به ضمیر ناخودآگاه برای روز جدید یک برنامه ریزی کلی انجام دهید.:green_heart:
3. هر چیزی که در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شود، به طور مستقیم در احساسات، شرایط و رویدادهای زندگی تان تاثیر می گذارد. بنابراین، شما باید کاملاً مراقب افکار خود باشید.:blue_heart:
4.اضطراب و ترس می تواند ریتم طبیعی تنفس، ضربان قلب و کار هر قسمت دیگر بدن را مختل کند. اندیشه های مثبت و سازنده را در ذهن ناهشیار خود تقویت کنید، به این ترتیب تمام وظایف بدن به حالت عادی برمی گردد.:heart:
5. ضمیر ناخودآگاه خود را با بهترین تجربیات و احساسات پر کنید و با تمرکز بر روی توانایی های خود، افکارتان را به واقعیت تبدیل کنید.:purple_heart:
6. تمام فانتزی و احساسات شما به وضوح توسط ناخودآگاه شما پذیرفته شده و سپس در زندگی اجرا می شود. تصور یک نتیجه مثبت از مشکلات خود ، می توانید مسائل گوناگون را به درستی مدیریت کنید.:blue_heart:

19 پسندیده

ممنونم بابت متن خوبت :blush:

6 پسندیده

لطف دارید فاطمه خانوم :heart_eyes::pray::heart:

5 پسندیده

زیبا و اموزنده بود ایول.

7 پسندیده

پاینده باشین اقا بهزاد :pray::sparkles:

6 پسندیده

خیلی خوب بود و خوشم اومد
سپاسمندم بابتش عالی بود :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::innocent:

4 پسندیده

مرسی بابت اینکه وقت گذاشتی فاطمه جان :heart::kissing_heart:

4 پسندیده