مرور دوباره ی درسها و یاداوری

سلام دوستان زبان‌شناس میخواستم بدونم وقتی بعد مثلا یک هفته برمیگردیم تا درسی رو مرور کنیم چند درصد درس یادمون باشه خوبه؟ من یه جاهایی از درسو مشابه خودش نمیگم مثلا ناخودآگاه از افعال دیگه ای که تو ذهنمه استفاده میکنم و یا یه ایرادات گرامری دار م موقع حرف زدن که برمیگردم به متن متوجه اش میشم. مثلا این جمله رو you need to go with someone… من اینجوری تعریف کردم. You should to go with someone… این ایرادات اشکال نداره؟ چون یه مفهومی از درس تو ذهنم بود به این معنی که تو باید با یه نفر بری و از should استفاده کردم و مشابه اینها.مررسی که همیشه پاسخگو هستید.

3 پسندیده

بنظرم اینکه داستان یا مطلبی که تو ذهنتون هست رو به بیان خودتون و باافعال و لغات دیگه ای دوباره تکرار میکنید اتفاقا خیلی خوبه این نشون میده که شما این قدرت رو پیدا کردین که با جملات بازی کنید و ذهنتون باز هستش. اما اینکه ایرادی هم داشته باشید اشکالی نداره همینکه مجدد بهش سر میزنید و نگاه میکنید خیلی بهتون کمک می‌کنه…و در کل از زبان خوندنتون لذت ببرید و خودتون رو سرزنش و اذیت نکنید⁦❤️⁩🌹

2 پسندیده

ممنونم از انرژی خوبتون و اینکه.جواب دادید. دقیقا من از تعریف کردن داستان‌ها و مباحثی که تو زبانشناس هست فوق العاده دارم لذت میبرم به همین خاطر دارم ادامه میدم. وگرنه تا الان ده بار رهاش کرده بودم.:rose::rose:

2 پسندیده

خواهش میکنم عزیزم. دقیقا همینطوره انشالله تااخرش پر قدرت پیش میرید⁦❤️⁩

1 پسندیده