یه منبع خوب برای زبانشناس

سلام به دوستان عزیز
خیلی وقت بود به اینجا سر نزده‌بودم. البته وقتی هم سرمی‌زدم فقط می‌خوندم. حرف نمی‌زدم! اما امروز داشتم فکر می‌کردم که از بین همه درس‌هایی که تو نرم‌افزار هست، با ای جی یه جور دیگه‌ای حال می‌کنم. (البته احتمالا بقیه هم همینطورن!) به خصوص انگلیسی قدرت و VIP. هر دفعه فکر می‌کنم که ما به این همه منبع خوب دسترسی داریم، اونم تقریبا بدون هزینه واقعا ذوق می‌کنم و سرشار از سپاس و عشق و اینا میشم نسبت به زبانشناس :heart_eyes:
اما می‌خواستم بدونم برای موضوعاتی که انتخاب میشه و میذارین تو نرم‌افزار چارچوب خاصی وجود داره؟ محدودیتی هست؟ چون من همشو باز نکردم ولی بیشترشو یه نگاه انداخته‌م و خب بعضیاش به نظرم خیلی کسل‌کننده و لوس اومد.:grimacing: کلا انگار اینایی که فقط برا آموزش زبان هستن خیلی جذابیتی ندارن. ولی مثلا حرفایی که ای جی میزد خیلی‌هاش واسه من جدید بود و دقیقا مثل این بود که نشستم دارم کتاب خودیاری می‌خونم و چیزای جدیدی یاد می‌گیرم. فکر می‌کنم زبانشناس از اینطور دوره‌ها بیشتر نیاز داره.
یه کانال تو یوتیوب هست نمی‌دونم دوستان آشنایی دارن یا نه، crash course که ویدیوهای کوچولوی آموزشی خیلی جیگر میذاره. من چند تا قسمت تاریخ تئاتر و سینماشو دیدم. حیلی جذاب بود فقط چیز زیادی نفهمیدم :joy: نه حالا اینقدی بود که کلا بفهمم چی داره میگه ولی فکر کردم اگه تو زبانشناس بود دیگه میتونستم تا تهشو دربیارم و چقدررر خوب و جذاب میشد.
حالا غرض از مراحمت :relieved: این که اگه محدودیت خاصی وجود نداره، این ویدیوها خیلی مایلن که تو نرم‌افزار حضور پیدا کنن.:grin: (خیلی هم انگار عجله دارن) خوبیش اینه که موضوعاتش خیلی گسترده‌س یعنی از شیمی و فیزیک بگیر تا ادبیات و تئاتر و سینما که به نظرم این سه تای آخری خیلی مهم‌ترن. :grin:
من تا حالا مامان و بابا و داداش و دو سه تا از دوستامو آوردم تو زبانشناس. اگه مسئولین محترم کرش کورسو هم بیارن دیگه کل سیاره رو عضو می‌کنم. قول میدم. :smiling_face_with_three_hearts:

16 پسندیده

درمورد تاریخ چیزی داره

2 پسندیده

سلام

این مورد جزو برنامه هامون هست :wink:

3 پسندیده

اسم برنامه چی میشه بگین.

2 پسندیده

چقد طول میکشه اون وقت؟!

2 پسندیده

لینکشو گذاشتم.
همه چی توش پیدا میشه.

2 پسندیده

این برنامه کجای اپلیکشن هست ؟ نتونستم پیداش کنم @hnaseri
@saraderhami منم از کانالش زیاد تعریف شنیدم. شما خیلی زودتر سفارشش رو دادید.مرسی

2 پسندیده