چرا the United States ? اما چرا تنها Guatemala!

سلام دوستان من یک نژاد پرست نیستم که این سوال را راجع به تبعیض در بکار بردن the برای United States می پرسد ، در حالیکه Guatemala را با the بکار نبرده است ؟؟؟

دوستان مگه the واسه مشخص کردن مکان یا هرچیزی که قبلاً در متن یا در ذهنمون ازش آگاهی پیدا کردیم ، استفاده نمیشه؟؟ خُب ،الان گواتمالا و ایالات متحده هر دو مکان هستند و از هر دوهم در داستان قبلاً یاد شده …
پس واقعاً چرا دست از این تبعیض نژادی نمی‌کشید :wink:

Was the cemetery somber in Guatemala? No, no. It wasn’t somber in Guatemala. The cemetery wasn’t somber in Guatemala, but in the United States cemeteries are always somber.

4 پسندیده

سلام راستش من فک نمیکنم به خاطر این مسئله ای باشه که شمامیگین .چون اون theبرایunited states درواقع باخودشه و همراهش هست مثل the united kingdomیاthe united Arabic Emirates یا the Islamic republic of iran.من همراه این چیزها زیاددیدم دقیقا ساختارگرامرش رونمیدونم اماشاید به خاطرمرکب بودنشون باشه.

6 پسندیده
7 پسندیده

سلام دوست عزیز.
همونطور که @mahsa261 جان گفت اون کشورهای دیگه هم با the میان و قبل از بعضی کشورها که اسمشون ترکیبیه یا توضیح داره یا جمع شدن چند ایالت و قلمرو و غیره رو نشون میده the گذاشته میشه. که اتفاقا قصدش همون معرفه کردن هست. چون باید مشخص بشه که منظور کشو ایالات متحده هست نه یه سری ایالت که یه جایی متحد شدن و غیره. و کلا وقتی راجع به چیزی اینجوری توضیح بدین به خاطر گرامر the هم میگیره. ربطی به تبعیض نژادی و برتر بودن اون کشورها نداره.
توضیحات مقاله ای که @karim3 فرستادن رو هم مطالعه کنین روشنتر میشه.

7 پسندیده

از تمام راهنمایی های ارزنده ایی که عزیزان و بزرگواران

@ShaghayeghAlavi @mahsa261@karim3

برای بنده و یحتمل دوستانی که در این مورد ابهامی دارند، ارائه نمودند؛ کمال تشکر را دارم :tulip:

آرزوی بهروزی برایتان دارم⁦ :heart:

6 پسندیده