خیلی خوب میشه اگر

خیلی خوب میشه اگر منابع تخصصی هم در آرشیو کتابا بیارین که بشه با قابلیت جعبه لایتنر لغت خوند و جمله حفظ کرد.مثلا من هنر خوندم و برای هنرمندا همیشه کتاب ویژوال ارت جز مراجع بوده که همیشه ام در خوندنش به مشکل خوردیم.

2 پسندیده

سلام دوست عزیز
متشکریم از پیشنهاد شما. اما توجه بفرمایید که فقط شما نیستید. افراد زیادی از رشته های تخصصی مختلف مثل پزشکی، فلسفه، برق، و … به ما پیغام میدن که دروس تخصصی اون رشته ها رو قرار بدیم. اما اینکار باعث میشه ما مجبور باشیم منابع بسیار زیادی در اپ قرار بدیم که حجم کار شدیدی میطلبه . برای فرد جدید الورود هم بسیار گیج کننده میشه. بنابراین فعلا برای این مورد برنامه ای نداریم.

3 پسندیده

بله حنانه خانم :dizzy::dizzy::dizzy::ribbon::ribbon::ribbon:
و باعث می شه این منابع و کتاب ها، عملاً تو زبانشناس :blue_heart::blue_heart: خاک بخوره! چون خیلی از کاربرها، نمی تونند ازش استفاده کنند.

3 پسندیده

سلام مثل چه کتابهای انگلیسی میشه مثال بزنین

1 پسندیده

میشه مثل اپ های فعلی یعنی جدا از زبانشناس و زوم و زیبوک، یک قسمت تخصصی هم بزارید که هر کس بتونه رشته مورد نظر خودشو فعال و استفاده کنه. بنظر من با توجه به سخت بودن مطالعه زبان تخصصی و جدید بودن این کار استقبال خوبی ازش میشه. البته بهتره که مثلا بجای ایجاد محتوا برای تک تک رشته های علوم پزشکی، چندین مطلب متنوع و مرتبط توی یک بسته قرار بگیره.